اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در مراسمی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، “باباخان اسکندری” فرماندار سابق بوکان به عنوان سرپرست فرمانداری سردشت معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تقدیر از خسروپور فرماندار پیشین برای اسکندری سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

رضا ابراهیمی گفت:در برهه ای از زمان قرار داریم که استکبار جهانی وحدت ما را نشانه گرفته و در این خصوص موانعی را برای انقلاب و نظام ایجاد کرده است.

او ضمن اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های این شهرستان از فرماندار جدید خواست تا با تمام توان در جهت استفاده و بهره برداری ظرفیت های مختلف این شهرستان گام بردارد.

در این مراسم از زحمات ۱۶ ماهه لقمان خسروپور با اهدای لوحی از طرف استاندار تقدیر و باباخان اسکندری با حکم استاندار آذربایجان غربی به عنوان سرپرست فرماندار شهرستان سردشت معرفی شد.

باباخان اسکندری متولد ۱۳۵۰ روستای علی آباد اشنویه  دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او سابقه مدیریتی رئیس بازرسی آموزش و پرورش شهرستان اشنویه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد و سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان مهاباد را در کارنامه دارد.

اسکندری بهار امسال با حکم وزیر کشور به سمت فرمانداری بوکان منصوب شده بود. او از آذر ماه ١۴٠٠ سرپرست فرمانداری بوکان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست