اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر ضرورت تسریع در تشکیل کمیته‌های قرارگاه فرهنگی در استان تاکید کرد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیهز در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان با تاکید بر ضرورت تسریع در تشکیل کمیته‌های تخصصی قرارگاه فرهنگی استان افزود: نیاز است در این قرارگاه کمیته‌های تخصصی تشکیل و کارشناسان زبده در این کمیته‌ها فعال شوند و آنچه که در کمیته‌های تصمیم گیری می‌شود، در شورای فرهنگی عمومی مطرح شده و به تصویب برسد.

وی ادامه داد: متاسفانه در جلسه شورای فرهنگ عمومی حرکت‌های خوبی طرح ریزی می‌شود، ولی نظام‌مند و نتیجه بخش نیست؛ باید تمهیداتی اندیشیده شود که مصوربات شورا به سمت عملیاتی شدن حرکت کند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی بیان کرد: در این روز، مردم بصیر و ولایتمدار کشور با حضور گسترده خود فتنه را خاموش کرده و به مسببان نشان دادند که مردم همیشه در صحنه بوده و خواهند بود.

حجت الاسلام قریشی گفت: فتنه گران در سال ۱۳۸۸ حدود ۶ ماه مملکت را به آشوب کشیدند و تا به امروز نیز با توجه به اینکه متوجه شده اند که اشتباه کرده اند، هنوز حرفی نزده و توبه نکرده اند.

وی افزود: اصل هدف فتنه گران، رهبری نظام بوده و مردم همیشه در صحنه نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری وارد شده و فتنه را خاموش کردند.

او با تسلیت سالروز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: مردم در مراسم مربوط به این روزها، حضور گسترده و در شان سردار دل‌ها داشته باشند.

علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز  در جلسه خواستار همراهی بیشتر دستگاه های  فرهنگی برای اجرای مصوبات شد.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توجه به راه اندازی قرارگاه فرهنگی در استان بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی مسوولیت سیاست گذاری دارد و قرارگاه باید به صورت عملیاتی اجرایی کند.

سردار شهسواری اضافه کرد: باید این قرارگاه دارای ساختار مناسب و نیرو‌های قدرتمند بوده و از کارشناسان صاحب نظر نیز بهره ببرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: مباحث فرهنگی در جامعه ما خیلی مهم است که با توجه به این اهمیت، باید به طور جدی وارد عمل شویم، زیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه دغدغه‌های زیادی دارند و باید کاری کرد که از این دغدغه‌ها کاسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست