اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: ۲ میلیون و ۲۷۷ هزار نفر در استان مشمول سهام عدالت هستند.

داوود غفار پور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آزادسازی سهام عدالت از اردیبهشت سال جاری افزود: ۲ میلیون و ۲۷۷ هزار در استان مشمول سهام عدالت هستند که ازاین تعداد یک میلیون و ۴۰۰۰ نفر از روش مستقیم و یک میلیون و ۲۷۳ هزار نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کردند.

وی بااشاره تمدید زمان ثبت نام اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت گفت:  تا پایان هفته جاری زمان ثبت نام تمدید شد.

غفارپور با تاکید بر ضرورت سجامی شدن مشمولین سهام عدالت تصریح کرد: چنانچه مشمولین غیر مستقیم در سجام ثبت نام نکنند و احراز هویت نشوند از مزایای طرح مدکور بهره مند نخواهند شد.

وی بااشاره به مزایای عضویت در سجام خاطر نشان کرد: دریافت گواهینامه الکترونیکی،دریافت سود سالانه،امکان معامله پذیری سهام،در خواست عضویت در هیات مدیره و امکان وثیقه گذاری برای دریافت وام از جمله مزایا است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یاداور شد:  امکان انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث فراهم شد و وراث بعد از انجام مراحل انحصار وراثت و وارد کردن اطلاعات خود در سامانه کارهای انتقال سهام انجام می شود.

معاون نظارت مالی و خزانه معین استان در نشست خبری با خبرنگاران گفت : اعتبار مصوب استان ١٩ هزار میلیارد ریال که تاکنون ۶٢ درصد تخصیص یافته است.

حاجی حسینلو در خصوص اسناد خزانه به عنوان یکی از منابع تامین منابع مالی تاکید کرد : دولت مقرر کرده برای هر سال تاخیر در پرداخت ١۵ درصد حفظ قدرت خرید اضافه می کند و بسیاری از پیمانکاران آن را در بازار بورس عرضه می کنند.

وی ادامه داد : در سال گذشته ۵٢٠ میلیارد تومان و امسال تاکنون ۴۶٩ میلیارد تومان اسناد خزانه توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست