اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:باید به گسترش امکانات ورزشی در مناطق محروم و مرزی استان توجه کرد.
نادر قاضی پور در آیین تجلیل از ورزشکاران ، قهرمانان ومدال آوران ورزشی المپیک، جهانی، بین المللی و آسیایی استان که درسالن اداره مخابرات استان برگزار شد افزود: متاسفانه توجه ورغبت به امر باشگاه داری درارومیه بسیار ضعیف بوده و این یک خلا برای ورزش شهر است.
او بااشاره به اینکه استقلال و قهرمانی ملت ایران مدیون خون شهدا است تصریح کرد: امنیت اولویت اول یک کشور است و این امنیت در کنار اقتدار و صلابت نیروهای نظامی بدست می آید.
وی باتاکید بر اینکه توجه به مسئله ورزش تنها برعهده اداره کل ورزش و جوانان نیست خاطرنشان کرد: ورزش بعداز آموزش وپرورش زیر ساخت نظام است بنابراین تمامی امکانات دستگاه ها باید در خدمت ورزش و گسترش فرهنگ پهلوانی باشد.
نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی یاد آور شد: باتوجه به اینکه بیشتر نخبه های ورزشی درمناطق کم برخوردار هستند ولی به دلیل نبود امکانات، این استعدادها هنوز کشف نشده اند باید به گسترش امکانات ورزشی در مناطق محروم و مرزی استان توجه کرد.
قاضی پور ادامه داد: نباید ورزش را با عدم تخصیص اعتبار تحریم کرد چراکه عدم توجه به ورزش باعث گسترش آسیب های اجتماعی خواهد شد.
وی بااشاره به اختصاص بودجه های کلان به دوتیم استقلال و پرسپولیس افزود: متاسفانه دولت اعتبارات کلانی را در اختیار این دو تیم پایتخت قرار داده که اگر تنها یک سال از بودجه آنها به آذربایجان غربی اختصاص دهند باعث تحول ورزش استان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست