اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی گفت: مجموعه استان در سال جاری همه همت خودش را بکار گرفت تا شاخص های استان جهش یابد و به طور قطع در این مسیر کوتاهی هایی نیز پیش آمده که از این بابت عذر خواهی می کنیم.

محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه سالجاری از سالهای سخت و پرفراز و نشیبی بود افزود: در این سال علاوه بر فشارهای سخت سیاسی و اقتصادی ناشی از تحریم های دشمن، کرونا نیز خسارتهای سنگین اقتصادی بر جامعه تحمیل کرد.

او گفت: امسال مردم با مشکلات سخت اقتصادی از کمبود برخی کالاها گرفته تا زیانهای کرونا مواجه بودند و با تحمل نجیبانه خود باعث شدند تا دشمنان در دستیابی به اهداف خود ناکام بمانند.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از همراهی و تحمل مردم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی تصریح کرد: دولت با همه مشکلات ناشی از کمبود شدید درآمدها تلاش نموده تا مردم با سختی های کمتری از این مرحله سخت تحریم گذر کنند.

شهریاری با تاکید بر ضرورت نظارت های میدانی در ایام نوروز گفت: فرمانداران باید بر دستورالعمل های کرونایی، سفرهای نوروزی و بازار شب عید به منظور رفاه حال مردم نظارت جدی داشته باشند.

او افزود: به لطف همراهی مردم، رهبرهای داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش دولت از آسیبهای اقتصادی بیشتر بر جامعه پیشگیری شد.

استاندار آذربایجان غربی از مدیران کل دستگاه های اجرایی خواست تا برای ایام نوروز کشیک های اداری را جهت تداوم خدمت رسانی به مردم اجرایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست