اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس عقیدتی، سیاسی، انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عقیدتی سیاسی سازمانی متصل به سرچشمه ولایت و رهبری است گفت: بیش از ۳۰۰ نفر کربلایی اولی به عتبات عالیات اعزام شدند.

حجت الاسلام حامد زکی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه نقش سازمان عقیدتی سیاسی، تعلیمی، ارشادی و معنوی می‌باشد، گفت: فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی، صیانت از کارکنان و خانواده‌های آنان، بصیرت افزایی و معنویت افزایی با تشریح و تبیین بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نهضت روشنگر است.

وی تاکید کرد: کارکنان انتظامی استان و خانواده‌هایشان با قرآن کریم مأنوس هستند و در مسابقات اخیر قرآن کریم در حفظ ۳ جز قرآن، رتبه سوم را در بین نیروهای مسلح کسب کردیم که همگی بیانگر این است که فضای انتظامی الحمدالله یک فضای معنوی، اخلاقی و مملو از ارزش‌ها و تبلور ارزش‌های انقلابی و دینی است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: به فضل اللهی ۳۷۱ نفر کربلایی اولی در سال جاری به عتبات عالیات از بین کارکنان انتظامی استان اعزام شده‌اند و الحمدلله عقیدتی سیاسی انتظامی استان، سازمانی متصل به سرچشمه ولایت و رهبری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست