اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس بازرسی کل کشور از ماموریت به بازرس‌کل آذربایجان غربی برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های متولی احیای دریاچه خبر داد.

ذبیح اله خدائیان ظهر سه شنبه در بازدید از دریاچه ارومیه با اشاره به موقعیت مهم دریاچه ارومیه، به روح‌اله محبوبی بازرس کل استان آذربایجان غربی مأموریت داد بر عملکرد دستگاه‌های متولی احیای دریاچه و وضعیت تخصیص اعتبار برای این موضوع، نظارت لازم را انجام دهد.

او به بازرس‌کل استان آذربایجان غربی دستور داد تکالیف دستگاه‌های متولی احیای دریاچه ارومیه و وضعیت اجرای این وظایف را به صورت مستمر مورد نظارت قرار دهد و چنانچه دستگاه یا مسئولی به این موضوع توجه لازم نداشته را به مردم و مراجع ذی‌صلاح معرفی کند.

خداییان در ادامه سفر به ارومیه با حجت‌الاسلام قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار کرد و در ادامه در ‌آیین تکریم و معارفه بازرس کل استان آذربایجان غربی حضور یافت.

خدائیان در ادامه برنامه سفر استانی به آذربایجان غربی، از نزدیک از دریاچه ارومیه بازدید کرد و در جریان وضعیت افت آب و کاهش مساحت این دریاچه قرار گرفت.

بنا بر اعلام رسمی دفتر برنامه ریزی وتلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه؛ تا کنون ۱۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های احیای دریاچه ارومیه هزینه شده، اما هر روز حجم و وسعت دریاچه ارومیه بیشتر آب می رود و مشخص نیست این پول ها کجا صرف شده اند؟! برخی از نمایندگان مجلس در آذربایجان غربی هم معتقدند: «دریاچه ارومیه به کمک نزولات جوی، جانی دوباره به خود دیده است نه برنامه های ستاد احیا».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست