اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت : آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق بود که در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ صورت گرفت.

جلسه کمیته بزرگداشت سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، به ریاست مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با حضور اعضا کمیته در محل سالن جلسات بنیاد شهید استان تشکیل شد.
مهدی فعال در در گفتگو با خبرنگاران و در تشریح جزئیات این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس بخصوص شهدای عملیات بیت المقدس گفت؛ عملیات بیت المقدس یکی از عملیات های غرور آفرین ایران اسلامی است .
فعال افزود: هدف اصلی این برنامه‌ها بیشتر در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو کردن مجاهدت‌های رزمندگان اسلام  در سال روز آزادسازی خرمشهر است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: بنابر فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش های اسلامی ایران بود، ما هم باید به فرمایش امام عزیزمان ارزش نهاده و در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مراسم سوم خرداد تلاش نماییم.
وی افزود: آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق بود که در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ صورت گرفت این واقعه از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق و مبنای عملیات و پیروزی‌های دیگر رزمندگان انقلاب اسلامی شناخته می‌شود که این موضوع باید برای جوانان نسل امروز تبیین شود.
در ادامه علی جعفری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ارومیه نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش اعضای کمیته بخاطر توجه و عنایت به مقام شامخ شهدا، به تشریح برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی پرداخت.
جعفری  ادامه داد : انجام تبلیغات محیطی، تجدید میثاق با شهدا، تهیه گل و غبارروبی، گل‌باران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا ، تکریم ایثارگران و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس به‌صورت کنترل‌شده در طول هفته، ارسال پیام تبریک، حضور تعدادی از راویان و رزمندگان آزادسازی خرمشهر در برنامه‌های صداوسیمای استان و انجام مصاحبه از اهم اقدامات برای بزرگداشت روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی است.
بنا به اعلام  مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی ؛ در این جلسه اعضای کمیته نیز نظرات خود را در خصوص برنامه‌ها اعلام و هماهنگی لازم بین ادارات به عمل آمد و پس ازتبادل نظر، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست