اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غر بی در یکصد و یازدهمین  جلسه شورای قضایی و برنامه ریزی استان که در سالن الغدیر سازمان قضایی نیروهای مسلح تشکیل شده بود گفت: غدیر یک واقعه پر رمز و راز است که علامه امینی به خوبی آن را در کتاب بزرگ الغدیر تبیین نموده است و در موضوع غدیر یکی از مباحث بسیار مهم حدیث ثقلین است که پیامبر دو میراث گرانبها را بین مسلمین به ارث گذاشته است که هر کس به این دو میراث ارزشمند تمسک جوید یقیناً در دنیا و آخرت خوشبخت خواهد شد.

علی اکبر گروسی در ادامه با اشاره به عزم جدی قوه قضائیه در مبارزه با فساد گفت: حرکت و جنبشی که قوه قضائیه در مورد مبارزه با فساد آغاز کرده است به کلیه کشور تسری پیدا نموده و نباید گذاشت تحلیلهای معاندین خللی در این حرکت ها بوجود آورد، چرا که فلسفه انقلاب اسلامی مبارزه با فساد و تبعیض است.

وی افزود: در شورای قضایی استان عهد و پیمان بسته و می بندیم که در مبارزه با فساد کمترین کوتاهی را نکنیم چرا که مدارا و مماشات در این خصوص پذیرفته نیست و هر جایی که اعضای شورای قضایی استان تخلفی یا فسادی را ببینند ورود خواهند کرد.

این مقام قضایی با اشاره به اقدامات سازمان بازرسی گفت: ما باید به سازمان بازرسی که کارهای خوبی را شروع کرده است کمک کنیم و همگی در کنار هم باشیم تا پاسخ مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله)و مردم عزیز کشورمان را بدهیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به طرح کادستر نیز اشاره ای کرد و گفت : طرح کادستر که یک طرح ملی است به همه دستگاهها مرتبط است و همه باید در اجرای حدنگار کمک کنیم تا به نحو شایسته در استان اجرا شود چرا که اجرای کاداستر مانع بسیاری از سوء استفاده ها و زمین خواریها ورانت ها می باشد و مسولین ناظر را به امر زمین و اراضی ملی مسلط می کند.

گروسی به اهمیت اطلاع رسانی اقدامات دستگاه قضایی استان به مردم تاکید کرد و گفت:  باید در اطلاع رسانی عملکرد دستگاه قضایی به مردم مطلوب عمل کنیم و به همین منظور از رسانه های استان، صدا و سیما و خبرگزاریها می خواهم کارهای دستگاه قضایی استان را به نحو شایسته به سمع و نظر مردم برسانند.

وی در پایان سخنان خود از مدیران خواست تا در همه بخشها کارهای خودشان را مرتب پیگیری کنند تا کارها به صورت منظم پیش رود.

در ابتدای این جلسه صمیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان، از بهینه سازی ساختمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد و گفت: با جذب اعتبارات لازم بازسازی و بهینه سازی ساختمان قضایی نیروهای مسلح در استان انجام شد که این بهینه سازی با توجه به نیازهای سازمان ضروری بود که به حمدا… انجام شد.

قاسمی معاون برنامه ریزی رئیس کل و دبیر شورای قضایی استان هم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر از اعضای جلسه خواست تا برنامه های خود را اعلام و درخصوص مواردی که نیاز به بررسی و اتخاذ تصمیم در شورای قضایی استان هست پس از بررسی و تبادل نظر تصمیمات لازم در مورد آنها اتخاذ گردد.

شایان ذکر است که در ادامه جلسه هر یک از روسای سازمان های تابعه دستگاه قضایی استان و معاونین قضایی درخصوص برنامه های خود به ایراد سخن و ارائه برنامه پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود پایان داد.

همچنین پس از اتمام جلسه ساختمان بهینه سازی شده سازمان قضایی نیروهای مسلح توسط دکتر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی  افتتاح گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست