اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مسئول آتش‌نشانی میرآباد سردشت گفت: ساعاتی پیش ۴ نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه زاب قولی‌ماشان سردشت غرق شدند که تنها احیای دو نفر از آنها موفقیت آمیز بود.

عصر روز شنبه در حوالی “قولی ماشان” در رودخانه زاب، یک کودک به داخل آب سقوط می‌کنند و بلافاصله چند عضو یک خانواده بدون داشتن آشنایی با فنون شنا، برای نجات کودک خود را به آب می‌زنند.

در این حادثه افراد غرق شده، بدلیل جریان خروشان آب و عدم آشنایی با فنون شنا، غرق شدند و تلاش‌های مردمی برای نجات و یافتن افراد غرق شده به نتیجه نرسید، در نهایت تیم‌های غواصی و اکیپی از آتش نشانی میرآباد به محل حادثه اعزام شدند.

 مسئول آتش‌نشانی میرآباد سردشت در این خصوص گفت: ساعاتی پیش ۴ نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه زاب قولی‌ماشان سردشت غرق شدند و احیای دو نفر موفقیت آمیز بود.

لقمان حدادی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶ عصر امروز درپی تماس شهروندان از غرق شدن چهار عضو یک خانواده در رودخانه زاب سردشت خبردار شدیم که بلافاصله اکیپ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام کردیم.

او افزود: به دنبال سقوط یک کودک در رودخانه سه نفر از اعضای خانواده وی خود را برای نجات کودک به آب زدند و عدم آشنایی کافی با فنون شنا منجر به غرق شدن هر چهار عضو این خانواده شد.

مسئول آتش نشانی ادامه داد: دو عضو این خانواده که هر دو کودک بودند با ماساژ قلبی احیا موفقیت آمیزی داشتند ولی دو خانم ۱۵ و ۲۰ ساله متاسفانه جان خود را از دست دادند.
 
به گفته حدادی؛ دو کودک احیا شده توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان پیرانشهر منتقل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست