اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار شهرستان ارومیه گفت: تمامی هتل‌ها و مهمان‌پذیرها و دو واحد اقامتگاه بوم‌گردی واقع در روستاهای بند و قره‌آغاج شهرستان ارومیه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی است.

علیرضا ملامحمدی‌زاده اظهار کرد: در راستای استقبال از مسافران نوروزی و براساس مصوبه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان ارومیه و استان آذربایجان‌غربی برنامه نوروزگاه در مدرسه تاریخی ۲۲ بهمن واقع در خیابان امام خمینی(ره) تقاطع خیابان خیام شمالی اجرا می‌شود.

او افزود: استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی مانند مدرسه ۲۲ بهمن، خانه انصار، سه‌گنبد و موزه‌های ارومیه و مردم شناسی، در سه نقطه ورودی شهر ارومیه ( جاده سلماس، جاده شهیدکلانتری، و جاده مهاباد) در کنار اکیب‌های هلال احمر از جمله دیگر برنامه‌های نوروز در ارومیه است.

فرماندار شهرستان ارومیه ادامه داد: همچنین توزیع اقلام تبلیغاتی و نقشه‌های گردشگری شهرستان،  بر پایی و اسکان چادرهای عشایری در مبادی ورودی‌ها با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اداره کل عشایر ، فرمانداری ارومیه و هماهنگی با شهرداری ارومیه به منظور اختصاص دو دستگاه اتوبوس گردشگری جهت برگزاری تورهای ارومیه گردی برای مسافران و گردشگران نوروزی به منظور بازدید از بناهای تاریخی شهرستان ارومیه از دیگر برنامه‌های استقبال از مسافران نوروزی است.

وی عنوان کرد: برابر دستورالعمل ستاد اجرایی خدمات سفر و پیگیری‌های مستمر اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرستان جلساتی با حضور جامعه هتل‌داران با نظارت فرمانداری تشکیل و مقرر شد که کلیه هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و مهمان‌پذیرها با آمادگی کامل و بدونه هیچگونه افزایش قیمت از مسافران نوروزی پذیرایی کنند و با نصب بنرهای خوشآمدگویی بر سر درب این اماکن جلوه زیبایی به شهر ارومیه بدهند.

ملامحمدی‌زاده اضافه کرد: تمامی هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و دو واحد اقامتگاه بوم‌گردی واقع در روستاهای بند و قره‌آغاج آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی است و همچنین ستاد اسکان فرهنگیان و اداره کل میراث فرهنگی استان نیز آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی هستند.

گفتنی است، در طول ایام نوروز سامانه تلفنی ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و آماده پاسخگویی به شکایات و نقطه نظرات مسافران و گردشگران بوده و شماره تماس ۳۳۴۸۹۸۵۲ و نمابر ۳۳۴۸۰۵۰۳ به صورت شبانه روزی آماده رسیدگی به هرگونه پیشنهاد و انتقادات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست