اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در مراسمی با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، “رسول مقابلی” به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ارومیه معارفه و فرماندار اسبق این شهرستان هم به عنوان سرپرست اداره کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در مراسم معارفه فرماندار جدید ارومیه  گفت: حضور پررنگ ملت ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو متضمن آینده‌ای روشن و کوتاهی دست دشمنان از کشورمان است.

علی مصطفوی با دعوت از مردم و کاندیداها برای حضور پرشور در انتخابات سال ۱۴۰۰، گفت: در آستانه ورود به پنجمین دهه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم بنابراین همگان باید بیش‌ازپیش نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی احساس مسئولیت کرده و در راستای بالندگی هر چه بیشتر کشور تلاش کنیم.

او با اشاره به درپیش بودن ایام دهه فجر خاطر نشان کرد: هر سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، دستاوردها نیز افزایش می‌یابد و در واقع انقلاب مسیر تکاملی خود را علی‌رغم تهدیداتی چون جنگ تحمیلی، تحریم ها و جنگ اقتصادی طی می‌کند.

معاون استاندار خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه فجر امسال شد و عنوان کرد: برنامه‌های بزرگداشت این دهه بایستی پرمحتوا و تأثیرگذار باشد، از این رو انتظار می‌رود متولیان برنامه‌ریزی به این دو مولفه توجه جدی داشته باشند.

او ضمن تقدیر از کادر پزشکی و درمان، مردم و تمامی مسئولان در راستای مقابله با بیماری کرونا، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های هوشمند، برگزاری طرح‌های مختلف همانند طرح شهید سلیمانی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و تدبیر مدیران از مهم‌ترین اقدامات در راستای کاهش فوتی‌ها است که امروز موجب شده تا آمار فوتی ها کاهش یابد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ارومیه نیز در این جلسه اظهار کرد: تأمین و حفظ امنیت داخلی، اجرا و برگزاری انتخابات و راهبری مجموعه دستگاه‌های اجرایی و اداری در حوزه استحفاظی شهرستان برای تحقق سیاست‌های عمومی دولت در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظارت بر اداره امور کشور بخشی از اهداف و مأموریت های وزارت کشور محسوب می‌شود.

رسول مقابلی با قدردانی از اعتماد استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: با توجه به ویژگی منحصر به فرد شهرستان ارومیه و حضور یک سوم از جمعیت آذربایجان غربی در شهرستان؛ باید تدابیر سیاسی، اجتماعی و امنیتی خاصی اندیشیده شود تا با نصب العین قرار دادن قانون و رعایت حقوق شهروندی و همکاری مسئولانه نظام اداری و نهادهای عمومی همانند شوراهای اسلامی شهر و روستا، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام‌جمعه شهرستان و در نهایت آحاد مختلف مردم و تعامل نزدیک با شورای تأمین اهداف دولت را در منطقه جاری کنیم.

علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار سابق ارومیه نیز در سخنانی از همراهی و همکاری کارکنان فرمانداری و مدیران نظامی و انتظامی و اداری شهرستان ارومیه در کمک به دستیابی به برنامه های مد نظر قدردانی کرد.

در این مراسم با حکم استاندار آذربایجان غربی، رسول مقابلی به سرپرستی فرمانداری شهرستان ارومیه و علیرضا ملامحمدی زاده نیز به سرپرستی اداره کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست