اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی از افزایش گستره خدمات سامانه ۲۰۰۰ مخابرات همزمان با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی خبر داد.

علی محمد علی نژاد با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی و افزایش گسترده خدمات سامانه ۲۰۰۰ مخابرات ایران اظهار کرد: از سالهای گذشته سامانه ۲۰۰۰ به منظور ارائه خدمات پرداخت غیر حضوری در اختیار مشترکین قرار گرفته بود.

وی افزود: همزمان با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی، امکانات این سامانه نیز گسترش یافت و هم اکنون در این سامانه امکان پرداخت کارکرد تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت فراهم شده است.

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مزایای این سامانه وصل بلافاصله تلفن های قطع شده پس از پرداخت کارکرد از طریق این سامانه است.

علی نژاد گفت: همچنین سامانه ۲۰۲۱ در راستای پاسخگویی به سئوالات مخابراتی مشترکان استان طراحی شده و در طول ساعات اداری و غیر اداری به مشترکین عزیز خدمات ارائه میکند.

وی افزود: ارتباط مستقیم با روابط عمومی، ارتباط با مدیران، ارتباط با بازرسی و اعلام ساعت و اوقات شرعی از دیگر امکانات سامانه ۲۰۲۱ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست