اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرماندار ویژه مهاباد گفت: افرادی که در شرایط فعلی جامعه با تخلفات خود معیشت مردم را در تنگنا قرار می‌دهند، به طور قاطعانه و جدی برخورد شود.

امیر قادری روز دوشنبه در جلسه تنظیم بازار مهاباد افزود: گران فروشی و معیشت مردم جز خط قرمزهای ما در وضعیت فعلی است و نیاز است نظارت های مشترک بازرسان و پیوسته برای کنترل بازار تداوم یابد.

وی ادامه داد: علاوه توزیع مناسب و کافی برخی از کالاهای اساسی در سطح شهرستان شاهد افزایش دوباره برخی از اقلام هستیم که نشان از عدم مدیریت و نظارت کافی نهادهای زیر ربط است.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: در آستانه عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید نظارت بر بازار توسط بازرسان آموزش دیده و توجیه شده باید تشدید شود و بدون تعارف با افرادی که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهند برخورد قانونی صورت گیرد.

قادری با تاکید براینکه موضوع حدف ارز ترحیجی از دستور کار دولت خارج شده است، گفت: با افرادی که به بهانه این موضوع و ایجاد جوی روانی ناشی از آن به فکر سوء استفاده از جیب مردم باشند برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه در شهر مهاباد کمبودی در خصوص کالاهای اساسی به ویژه گوشت مرغ وجود ندارد، بیان کرد: باتوجه به تعاملات بین شهرهای استان و همچنین استان های همجوار نیاز است برنامه ریزی لازم برای جبران کمبود گوشت مرغ احتمالی در برخی از شهرها توسط واحدهای جوجه ریزی شهرستان انجام شود.

قادری با اشاره به وجود فروشگاه های زنجیره ای و معایب و مزیت های آنها گفت: در صورتی محرز شدن تخلفات این فروشگاه ها به صورت شهرستانی تا مرحله پلمب نیز برخورد خواهد شد.

وی همچنین ساماندهی و عرضه با کیفیت نان را ضروری دانست و گفت: شهروندان از مسوولان و همچنین جلسات تنظیم بازار انتظار دارند روند عرضه و با کیفیت کالاهای اساسی از جمله نان انجام شود.

در ادامه جلسه در مورد تبعات و مزایای حذف احتمالی ارز ترجیحی و همچنین مشکلات حوزه امنیت غذایی بحث و گفت و گو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست