اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در این آیین امیر سرتیپ دوم امان الهی به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا معرفی و از زحمات امیر سرتیپ حاجیلو فرمانده سابق این قرارگاه نیز تجلیل شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، در این مراسم افزود: بی‌تردید این دیانت و تدین فرماندهان نظامی و انتظامی قابل مقایسه با زمان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیست. چون فرماندهان آن زمان نوعا افراد غیر سالم، خودخواه و متکبری بودند اما خوشبختانه فرماندهان کنونی، پاک و شایسته و متقی هستند که جای شکرگزاری دارد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی اظهار کرد: شاکر خداوند متعال هستیم که در مملکتی زندگی می‌کنیم که نوعا فرماندهانی که در تمامی عرصه‌های نظامی و انتظامی انتخاب می‌شوند همه برگزیده، شجاع، متدین و متقی هستند.

وی اظهار کرد: امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده پیشین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا سال‌ها در این سمت خدمت کرده و در امنیت منطقه نقش بسیار تأثیرگذاری داشت و خدمات ارزشمندی در این قرارگاه انجام داد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش در ارومیه، ضمن بزرگداشت مقام شهدا و جانبازان اظهار کرد: آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با فداکاری، جانفشانی و رشادت بی‌پایان سربازان نظام اسلامی در بالاترین سطح قرار دارد.

وی افزود: امروز نه تنها متخاصمان بلکه ابرقدرت‌های پوشالی جهانی نیز در برابر قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران حرفی برای گفتن ندارند. امروز تمام دنیا مبهوت اقتدار مردم و نیروهای مسلح ایران اسلامی هستند و این جز با تلاش و ایثارگری رزمندگان در طول انقلاب اسلامی رخ نداده است. تمام دشمنان و مزدوران واقفند که اگر اشتباهی از آن‌ها سر بزند با شدیدترین حملات مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست