اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

شهروندان آذربایجان غربی در ارومیه، مراکز شهرستان های ۱۹ گانه، ۴۸ شهر و حتی بسیاری از روستاها امروز، جمعه با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به حمایت از ملت مظلوم فلسطین برخاستند.

آوای مرز :مردم نقاط مختلف آذربایجان غربی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس نظیر دیگر نقاط کشور در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه مقتدر و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند و فریاد رهایی قدس سر دادند.

شهروندان آذربایجان غربی در ارومیه، مراکز شهرستان های ۱۹ گانه، ۴۸ شهر و حتی بسیاری از روستاها امروز، جمعه با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به حمایت از ملت مظلوم فلسطین برخاستند.

مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق فتنه گر و صهیونیست، مرگ بر کودک کش، روز جهانی قدس یوم الله یوم الله، ما در کنار رهبریم از پیروان حیدریم، تا خون در رگ ماست آمریکا دشمن ماست از جمله شعارهای مردم آذربایجان غربی در این روز جهانی بود.

مسیر راهپیمایی امروز ارومیه مرکز آذربایجان غربی از میدان ولایت فقیه نیز تا مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد که مملو از اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان ولایتمدار بود که برای بیان پیام وحدت مسلمانان و تلاش برای آزادی فلسطین یکدل به میدان آمده بودند.

کودکان و نوجوانان و دانش آموزان دختر و پسر نیز امروز همپای پدران و مادران خود فریاد قدس متعلق به مسلمانان است را سردادند و در هر رنگ و لباسی با کودکان و نوجوانان فلسطینی هم پیمان شدند.

پیرزنان، پیرمردان، جانبازان جنگ تحمیلی، فرهنگیان و طلبه‌ها نیز در این راهپیمایی با همراهی خانواده و همکاران خود حضور پررنگی داشتند تا مثل همیشه اعلام کنند در مقابل غارت گران ایستاده‌اند.

در مسیر راهپیمایی، دانش آموزان و کودکان با حضور در جایگاهی که برای اجرای برنامه در نظر گرفته شده بود اقدام به همخوانی سرودهای انقلابی کردند که با فیلمبرداری خانواده‌ها با گوشی تلفن همراه بود.

آنش زدن آدمک های بایدن، نتانیاهو، پرچم رژیم جعلی اسراییل و پا کوبیدن بر پرچم این رژیم جعلی در مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه‌های مراسم روز جهانی قدس امسال در ارومیه بود.

بسیاری از جوانان و کودکان نیز در راهپیمایی امروز، عکس کودکان کشته شده در جنگ غزه را به نمایش گذاشتند که بسیار اندوهناک بود و دل هر مسلمانی را به درد می آورد.

در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه پایانی با تاکید بر حق مردم فلسطین برای زندگی در سرزمین خود و پایان اشغال فلسطین توسط صهیونیسم بین الملل قرائت شد.

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با صدور پیام هایی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال قدردانی کردند.

در پیامی که روز شنبه از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی صادر شده، آمده است: یوم الله روز قدس امسال حماسه ای عظیم خلق شد و مردم قهرمان ایران بازهم غیرت و عظمت یک امت شکست ناپذیر را به رخ تمام مستکبران عالم کشیدند؛ مردم آذربایجان‌غربی نیز همگام با امت آزادی خواه و قهرمان ایران با تمام تفاوت های قومی و مذهبی، همصدا با هم، بغض و کینه خود را بر سر استکبار جهانی فریاد زدند.

در ادامه این پیام اظهار شده است: این حضورهای حماسی قطعا قوت قلبی برای اهالی مظلوم فلسطین به ویژه مردم قهرمان غزه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با ارج نهادن به حضور شگفتی آفرین هم استانی ها در راهپیمایی روز قدس، از خداوند منان مسالت کرد که همه ما را در این استقامت، یاری کند.

تقدیر استاندار 

استاندار آذربایجان غربی هم در پیامی تاکید کرده است: روز جهانی قدس امسال بار دیگر به همایش عظیمی از ‌حریت و آزادی خواهی مردم شریف ایران و سایر ملت‌های آزاده تبدیل و فریاد خشم و انزجار از جنایات و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی طنین انداز شد؛ حمد و سپاس و ثنا خداوند قادر متعال را که در برهه‌ای شگرف از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، مشتاقان حق و حقیقت و طالبان عدل و عدالت در جای‌جای میهن اسلامی که کانون جوشان عشق و ارادت به ساحت مقدس پیامبراعظم «صلی الله علیه و آله و سلم»و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) است، هماورد عظیمی دیگر از عزم و اراده امت بزرگ اسلام حول آرمان آزادی قدس شریف، خلق شد.

معتمدیان اضافه کرده است: مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی نیز همگام با آحاد مردم ایران اسلامی، با حضور متحد و دشمن شکن خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر ایستادگی و رادمردی‌شان را در راه تحقق آرمان اصیل و مقدس رهایی قدس شریف به نمایش گذاشته و ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ را به روز ماندگار و جاودان دیگری در تاریخ پرتلالو انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تبدیل نمودند.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار آذربایجان غربی و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار روز جهانی قدس، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و تمامی شهدای گرانقدر جبهه مقاومت و قدس شریف؛ این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، هوشمندی و بصیرت؛ علیه جرثومه فساد و غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس را ارج نهاده و از خداوند متعال پیروزی جبهه مقاومت، آزادی قبله اول مسلمین و نابودی و فروپاشی اسرائیل جنایت کار را مسالت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست