اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت این استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی در گفت و گو با ایسنا بابیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت توزیع می شود،افزود: ارزش هر بسته در مجموع ۵۰۰ هزار تومان است، که هر کدام شامل مرغ، برنج، روغن، حبوبات و … می شود.

این مسئول به فعالیت بیش از ۴٠٠٠ گروه جهادی در عرصه های مختلف اعم از ساخت و مرمت خانه محروم، توزیع بسته های معیشتی، راه اندازی ایستگاه سلامت و واکسیناسیون همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: ۲۰ درصد گروه های جهادی فعال نیز با مدیریت بانوان فعالیت می‌کنند.

سرهنگ رحمانی به بهره برداری از پروژه های عمرانی مختلف با صرف اعتباری بالغ بر بیش از ۶ میلیارد تومان اشاره کرد و بیان داشت: پروژه هایی نظیر انتقال آب کشاورزی، مرمت مسجد، حوزه علمیه، مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی طبخ و توزیع غذای گرم به تعداد ۱۵ هزار پُرس و توزیع آن در بین نیازمندان را مورد اشاره قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست