اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی بوکان از قتل یک جوان ۱۶ ساله در یکی از میادین این شهر بر اثر اصالت چاقو در نزاع و درگیری خبر داد.

سرهنگ سلمان حیدری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی یک درگیری بین چند جوان در میدان فرمانداری این شهر یک نفر مصدوم شد که با وجود انتقال به بیمارستان جان باخت.

او ضمن تسلیت به خانواده مرحوم افزود: ضارب شناسایی شده و به شهروندان اطمینان می‌دهیم که برای دستگیری متهم و تحویل به مرجع قضایی به صورت شبانه‌روزی تلاش خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی بوکان تاکید کرد: بررسی‌های بیشتر در مورد عوامل دخیل در این درگیری مرتبط با پرونده این قتل نیز در دست انجام است.

یکشنبه شب هفته جاری نیز در شهرستان سردشت ۲ نوجوان دیگر بر اثر نزاع و درگیری به قتل رسیدند.

غرق شدن جوان ساله در سد مهاباد

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: جسد جوان ۱۸ ساله با هویت شناخته شده در دریاچه سد این شهرستان پیدا شد.

سردار فداکار  در این باره اظهار کرد: درپی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵، خبری مبنی بر غرق شدگی در سد مهاباد، یک گروه از ماموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

او ادامه داد: در این حادثه یک جوان ۱۸ ساله با هویت مشخص، با شنا در سد مهاباد و عدم آشنایی کافی با فنون شنا دچار غرق شدگی شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اضافه کرد: ماموران در این عملیات پس از بیرون آوردن جسد، عملیات احیا انجام دادند که نتیجه‌بخش نبود.

مدیر عامل سازمان آتش نشان مهاباد با هشدار به شهروندان در خصوص شنا در سد این شهرستان گفت: شنا در این سد ممنوع است و شهروندان باید از هرگونه آب‌تنی در سد و آبگیرها خودداری کنند تا از چنین اتفاق‌های ناگواری جلوگیری شود.

 امسال تاکنون ٣ مورد غرق شدگی در دریاچه سد مهاباد ثبت شده است.

کشف ۲ تن شیر خشک در مهاباد

 فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲ تن شیرخشک به صورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مهاباد، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش بیان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی دارلک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل بار قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون،  ۲ تن شیرخشک به صورت قاچاق  و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۱ نفر در این خصوص گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۱ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار جهانبخش در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس مبارزه با سودجویان و مفسدان نظام اقتصادی کشور است، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست