اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شورای روحانیون مهاباد با صدور بیانیه‌ای در محکومیت اهانت به قرآن کریم در شهر استکهلم کشور سوئد، از تمامی اندیشمندان و مسلمانان جهان دعوت کرد این حرکت زشت و پلید را محکوم کنند.

شورای روحانیون روز شنبه در پی اهانت به قرآن کریم بیانیه صادر کرده است. در این بیانیه آمده؛ بار دیگر اقدام رذیلانه و توهین آمیز عده‌ای مزدور و عوامل شیطانی سرویس‌های جاسوسی غرب، با حمایت دولت منحوس سوئد، بستر و شرایط لازم برای هتک مقدسات امت اسلامی را فراهم ساخت.

تکرار این اقدام جنون آمیز و هتک حرمت و اهانت سازمان یافته به ساحت قدسی قرآن کریم با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت سوئد، نشان از اوج استیصال و سرافکندگی غرب و تفکر معنویت ستیز ایشان و مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و بیانگر درماندگی غرب در مواجهه با منطق مستحکم و استدلال قوی و ترس و وحشت نظام سلطه از گسترش روزافزون نورانیت اسلام، معنویت و گرایش به توحید و خداپرستی و روشن شدن زوال فرهنگ و اندیشه‌های پوچ و ناتوان غربی در تبیین سعادت انسان امروز است.

سکوت دولت‌های اروپایی و دستاویز قرار دادن شعار دروغین آزادی بیان و ژست فریبکارانه این کشورها، یک موضوع نخ نما شده و کهنه است که هیچ عقل سلیم و انسان فکور و هوشمندی آن را باور نمی‌کند.

اقدام موهن دولت سوئد در حمایت از گروهکی مزدور که در روز روشن به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، توهین کردند نه تنها عواطف و احساسات مسلمانان بلکه تمام موحدین و متدینین را جریحه دار و آزرده ساخت.

این اقدامات به دنبال اظهارات و مکتوبات و آثار هنری سخیف منتشره در کتاب‌ها و رسانه‌های کشورهای غربی طی سال‌های گذشته به بهانه آزادی بیان، حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد؛ چه آنان که پدید آورندگان این آثار اهانت بار، سست و ضد ارزشی می‌باشند و چه حامیان و مدعیان آزادی بیان و چه جمعیت انبوه بی‌تفاوت و تسلیم این فضای تاریک و مشمئز کننده که به راحتی و مسامحه این همه بی‌حرمتی، حق کشی، کینه‌توزی و سقوط اخلاقی را تحمل می‌کنند و با سکوت خود، آنان را همراهی و حتی پاداش می‌دهند.

ما ماموستایان شهرستان مهاباد ضمن اعلام انزجار شدید از دولت سوئد و محکوم سازی این اقدام ننگین از تمامی علما و اندیشمندان تمامی ادیان الهی می‌خواهبم در یک حرکت سراسری این بلیه زشت که ناشی از تحرکات جریان‌های صهیونیستی و محصول نحله‌های شیطانی است را محکوم کرده و از سران کشورهای اسلامی و همچنین دولت جمهوری اسلامی و قوه قضاییه می‌خواهیم ضمن محکومیت شدید این اقدام رذیلانه، با طرح شکایت در محافل حقوقی بین المللی و سازمان ملل، دولت دین ستیز و معنویت ستیز سوئد را وادار به عذرخواهی کرده و این دولت را با اعمال برخی تحریم‌ها مجازات نمایند.

گفتنی است؛ طی ماه گذشته و برای دومین بار یک افراطی سوئدی تحت حمایت مقامات و پلیس این کشور در مقابل چشمان مسلمانان، قرآن کریم را در بیرون مسجد اصلی استکهلم پایتخت سوئد پاره و به آن بی‌احترامی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست