اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با توجه به اینکه در شهر سنندج ، ارومیه و برخی از شهرهای منطقه، بازار تاناکورا رونق بسیاری دارد و اجناس آن بسیار مورد استفاده مردم قرار می گیرد، توصیه شده برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا، فعلا لباس های تاناکورا مطلقا استفاده نشود.

 یکی از اساتید دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد که اکنون که شرایط خاص و اضطراری است، لباس های «تاناکورا» نباید مطلقا استفاده شود.

کاظم ندافی معتقد است که لباس های تاناکورا در شرایط عادی هم از نظر بهداشتی می تواند مشکلاتی داشته باشد و در این شرایط هم مردم باید از خرید این نوع لباس ها  اکیدا اجتناب کنند.

او درباره پرو کردن لباس اظهار داشت: هرچند پرو کردن لباس منع جدی ندارد اما برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا توصیه می شود که از امتحان کردن لباس اجتناب شود چون ممکن است افراد مختلف این لباس ها را بپوشند.

ندافی اضافه کرد: در صورت لزوم، اگر فردی مجبور به پرو کردن لباس شد، بعد از اینکه لباس را پرو کرد باید دست های خود را مطابق با روشی که گفته شده است با آب و صابون شستشو دهد همچنین از تماس دست ها با دهان، چشم و صورت اجتناب شود و دست های خود را با محلول های الکلی ضدعفونی کند.

به گزارش کردپرس ؛ استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: این بیماری از طریق «پوست سالم» منتقل نمی شود ولی چون ممکن است پیش از ما افراد دیگری هم آن لباس را امتحان کرده باشند همچنین به دلیل اینکه بعد از پرو لباس هم باید اصول پیشگیری رعایت شود بهتر است از خریدهای غیرضرور پرهیز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست