اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : بالاخره بعد از یک هفته رقابت تبلیغاتی عصر امروز نتایج نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه اعلام شد و در یک ماراتن ۴۱ نفره ، لیست فراگیر استانی برنده قاطع این دوره انتخابات شد و حسن انتظار سرلیست از ائتلاف توانست بار دیگر ثابت کند مدیریت و برنامه ریزی و تیم داری می تواند بهترین راهکار برای یک رقابت انتخاباتی باشد.

لیست ائتلاف فراگیر استانی جزو توانمندترین و کاراترین چهره های حوزه تولید و اشتغال آذربایجان غربی هستند و در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد کرده کرده اند و امیدواریم بتوانند به عنوان نمایندگان بزرگترین پارلمان بخش خصوصی مشکلات این حوزه را به حداقل برسانند و حال که همکارانشان به آنها اعتماد کردند بتوانند این اعتماد را به سلامت به سرمنزل مقصود برسانند و نمایندگان شایسته ای در این حوزه باشند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی در خصوص نتایج انتخابات گفت : بالاخره در رقابتی فشرده از بین ۴۱ کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق ارومیه پس از شمارش آرا و تأیید هیئت نظارت اسامی ۱۵ کاندیدای راه یافته به هیئت نمایندگان مشخص شدند.

جعفر صادق اسکندری افزود: از مجموع ۸۱۷ واجد شرایط رای دادن ۴۳۲ نفر دراین انتخابات شرکت کردند.

اسکندری اظهار داشت: در گروه بازرگانی آقایان امیر مسعود فاتحی ۲۰۸ رای، احمد دلیری با ۱۹۱ رای، نجات سنگی با ۱۸۹ رای، ابراهیم حق گویی با ۱۸۲ رای و فریدون همتی با ۱۶۵ رای انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در بخش صنعت آقایان حسن انتظار با ۲۶۹ رای، محمد رضا رستمی با ۲۵۱ رای، مهدی زنجانی میاندوآب با ۲۰۱ رای، کاظم مرتاض با ۱۹۶ رای و علی اولاد دیلمقانیان با ۱۵۷ رای انتخاب شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: آقایان رضا سواری با ۲۱۷ رای، بهنام تاج الدینی با ۲۰۸ و صمد پورسلطانی با ۱۶۶ رای بعنوان متخبین گروه کشاورزی و آقایان قاسم کریمی با ۱۸۶ و محمد حسین قیسی با ۱۵۴ رای بعنوان اعضای گروه معدن تعیین شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست