اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر پیدا شدن کیفی مشکوک در یکی از خیابان‌های ارومیه، بلافاصله اکیپ ویژه پلیس، گروه چک و خنثی سازی بمب در محل حاضر شدند.

سرهنگ حسن شیخ نژاد فرمانده انتظامی ارومیه در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود یک بسته مشکوک در یکی از خیابان های ارومیه، بلافاصله اکیپ ویژه پلیس برای صحت و سقم موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

او تصریح کرد: با حضور پلیس در صحنه و بررسی بسته مورد نظر مشخص شد که بسته حاوی مدارک و اسناد متعلق به یکی از شهروندان دارای هویت مشخص است.

فرمانده انتظامی ارومیه تاکید کرد: از همه شهروندان درخواست می‌شود که به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار را از مراجع رسمی و ذیربط پیگیری کنند.

شب گذشته برخی از شهروندان با تصور اینکه ممکن است داخل چمدان مشکوک محتوای خطرناکی باشد بلافاصله پلیس را خبر کردند، اما پس از باز کردن چمدان مشکوک مشخص شد داخل آن چیزی جز لباس و مدارک عادی وجود ندارد.

این کیف توسط یک شهروند فراموشکار که برای خرید به این منطقه آمده بود کنار خیابان رها شده بود و توسط پلیس به او تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست