اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: خانه احزاب با دستور و پیگیری های مقام عالی استان و تحقق شرط های خانه احزاب ایران، فعالیت خود را به زودی در استان آغاز می کند.

 علی مصطفوی روز دوشنبه در جلسه احزاب آذربایجان غربی که با حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب، اصولگرا، اعتدالیون و احزاب مستقل برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه خانه احزاب در استان فعال نبود، رایزنی‌های اولیه برای آغاز فعالیت این خانه از سوی اداره کل معاونت سیاسی استانداری انجام شد.
وی اضافه کرد: با خانه احزاب ایران مشورت های لازم انجام شده و آنها با لحاظ پنج شرط مجوز آغاز فعالیت این خانه در آذربایجان غربی را صادر می کنند.
وی با اشاره به اینکه تامین محل و ساختمان برای استقرار خانه احزاب در استان از مهمترین درخواست های خانه احزاب ایران بود، بیان کرد: همه شرط های آنها در آذربایجان غربی محقق شده است.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از اتاق های خانه جوان ارومیه با همه امکانات در اختیار خانه احزاب قرار می گیرد.
وی گفت: برای تشکیل خانه احزاب در استان بر اساس بخشنامه ابلاغی باید فراکسیون‌های اصلاحات، اصولگرا و اعتدالیون و احزاب مستقل هر کدام سه نفر را برای عضویت در هیات رییسه معرفی کنند.
مصطفوی افزود: خانه احزاب نقش سیاسی ندارد بلکه باید امور پشتیبانی برای فعالیت احزاب را برعهده داشته باشد.
وی با اشاره به شرایط حساس امروز کشور و دشمنی آشکار استکبار جهانی با همه مردم ایران اضافه کرد: وجود جناح های سیاسی مختلف واقعیت کشور ماست و همین اختلاف سلیقه ها می تواند عامل اصلی توسعه در کشور باشد.
استاندار آذربایجان غربی نیز دقایقی برای تبادل نظر با نمایندگان احزاب در این جلسه حضور یافت.
محمدمهدی شهریاری در سخنانی بر اهمیت نقش احزاب تاکید کرد و گفت: کارکرد احزاب باید به سمتی برود که در عین تفاوت سلیقه، نگاهشان برای توسعه و اداره بهتر کشور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست