اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم اختتامییه جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه رسانه باید همطراز انقلاب باشد و بیان و گفتمان انقلاب اسلامی باشند گفت: انقلاب دنبال تعالی و توسعه است که باید مدنظر رسانه ها قرار گیرد.

حجت الاسلام دکتر ناصر خدایاری ادامه داد: مردم آذربایجان غربی اعم از شیعه و سنی و سایر اقوام جدا از هم نیستند و مانند انگشتان یکدست داشته های استان را مدیریت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: همه جریان ها، افکار و مدیریت ها ابزار توسعه هستند که بایستی در رسانه ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید دنبال فضاسازی فرهنگی باشند گفت: رسانه ها باید مظهر صدق و امانتداری باشند و دنبال مسائل جزئی حرکت نکنند.

در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،مدیران کل ستادی استانداری و دستگاههای اجرایی ، مدیران و مسوولان روابط عمومی های سازمان ها و ادارات و صاحبان رسانه و قلم برگزار شد ؛ از از برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی تجلیل شد.

در این مراسم از ۲۹ نفر برگزیده در ۱۰ بخش تیتر، گزارش، خبر، مقاله، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، عکس، مستندسازی، طنز و کاریکاتور و بخش ویژه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست