اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاقچیان احشام با ۵۳۷ راس دام قاچاق طی عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان خبر داد. 

سردار “رحیم جهانبخش” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان با تلاش شبانه‌روزی در بحث مقابله  با قاچاق احشام موفق به شناسایی و توقیف ۱۰ دستگاه خودرو حامل احشام با  کشف ۵۳۷ راس دام زنده قاچاق شدند.

وی در ادامه  افزود: با اشراف اطلاعاتی و عملیات مقتدرانه ماموران پلیس امنیت اقتصادی؛ در این رابطه تعداد ۱۰ نفر از عوامل قاچاق احشام شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده های جداگانه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی  ارزش تقریبی احشام قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان، ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار جهانبخش در پایان از عموم شهروندان و مردم استان خواست که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در حد خرد و کلان، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفین اقدام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست