اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

دیدار صمیمی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با جامعه ورزش و جوانان استان برگزار شد.

آوای مرز : فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نشاط و شادابی در سایه ورزش موضوعی است که باید بیشتر پیگیری شود.

سردار محمدحسین رجبی عصر شنبه در دیدار با روسای هیات های ورزشی و جامعه ورزش آذربایجان‌غربی با تبریک هفته بسیج با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، اظهار کرد: ورزشکاران سفیران فرهنگی مناطق و استان‌های خود هستند و ورزش ظرفیتی مهم برای تبیین ارزش‌های اسلامی به شمار می‌رود، کارکرد فرهنگی در حوزه ورزش یک اصل اساسی است و نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های ورزشی آذربایجان‌غربی برای هویت‌بخشی و افزایش نشاط و شادابی اجتماعی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، اضافه کرد: نشاط و شادابی در سایه ورزش موضوعی است که باید بیشتر پیگیری شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: استعداد یابی ورزشی به ویژه از میان جوانان و نوجوانان نقاط مرزی و محروم نیز نباید مورد غفلت واقع شود و جذب جوانان به این امر بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه ورزش یک سرمایه اجتماعی قلمداد می‌شود، بیان کرد: گویش، رفتار و پوشش فرد ورزشکار در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین نباید از تأثیر گذاری ورزش غفلت شود.

سردار رجبی اظهار کرد: هم اکنون امنیت پایداری به همت نیروهای نظامی و انتظامی در آذربایجان غربی برقرار است و باید از این شرایط در راستای ترویج فرهنگ ورزش و نشاط آفرینی در جامعه استفاده شود.

وی تاکید کرد: لازم است برای پیشبرد بهتر امور مسؤولان هیأت‌های ورزشی استان به دور از سفارش‌ها و لابی گری‌ها و از بین افرادی متعهد و با ایمان انتخاب شود و در این زمینه دقت بسیاری شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، ایران قوی باید ورزش قوی نیز داشته باشد، افزود: قرار گرفتن ورزشکاران در تراز ورزشکاران بین المللی و افتخارآفرین در عرصه‌های مختلف مایه فخر و مباهات ملت ایران و امت اسلامی است بنابراین افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی باعث سرشکستگی دشمنان می‌شود.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به همراه جمعی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، دبیران سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان و هیات‌های ورزشی استان، قهرمانان ورزشی و سمن‌ها با سردار رجبی فرمانده سپاه شهدا دیدار کردند و در ابتدای آن سجاد بیرامی با اشاره به روند رو به رشد ورزش استان و افزایش قابل توجه سرانه ورزشی استان در دوسال دولت مردمی گفت: درخشش ورزشکاران استان، میزبانی‌های با استاندارد بالا و فعال شدن بیش از نیم میلیون متر مربع پروژه ورزشی در سراسر استان آذربایجان‌غربی اقدامات و اتفاقاتی است که از شتاب‌گیری روند پیشرفت ورزش استان حکایت دارد.

سجاد بیرامی با اشاره به دیدار هفته گذشته قهرمانان ورزشی و مدال آوران بازی‌های آسیایی با رهبر فرزانه انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب نکات گرانبهایی درخصوص ورزش و قهرمانی‌ها بیان کردند که باید این موضوعات و نکات کلیدی را سرلوحه خودمان قرار دهیم.

در ادامه این برنامه، سرهنگ مجیدی رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان و تعدادی از ورزشکاران و نمایندگان هیات‌های ورزشی استان دیدگاه‌های خود را پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست