اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  امام جمعه اهل‌سنت ارومیه با تاکید بر اینکه مسئولان باید در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند گفت: از همه مسئولان خواستار محرومیت‌زدایی در جامعه و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم هستیم.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با تبریک ولادت امام محمدباقر(ع) و همچنین حلول ماه رجب و نیز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: روزهای سال ۵۷، خاطرات شیرینی از پیروزی انقلاب اسلامی را در اذهان همه آزادی‌خواهان بشری تداعی می‌کند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که در سال ۵۷ رخ داد، اتفاق بسیار عجیبی بود چون در آن زمان، دو اردوگاه سوسیالیسم و کاپیتالیسم یکی دین را به حاشیه می‌راند و ارتباط فرد با خالق را معرفی می‌کرد و یکی هم دین را افیون جامعه می‌دانست.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه بیان کرد: در این وضعیت و نیز در میان تلاش‌ها و مبارزات فراوانی که برای بیداری اسلامی اتفاق افتاد در سال ۵۷ انقلابی برگرفته از قرآن و سیره نبوی(ص) رخ داد که برای دنیا خیره کننده بود و برخی آن را معجزه قرن می‌دانستند.

وی افزود: این انقلاب همه معادلات بین‌المللی را به هم زد تا جایی که دنیا و هیچ یک از سردمداران استکبار جهانی انتظار نداشتند که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قدرت و حاکمیتی مانند دین شکل گیرد و مردم آن را قبول کنند اما حرکت امام خمینی(ره) و بیداری مردم و حضور ملت در صحنه، دین را دوباره از حاشیه به متن جامعه بازگرداند.

ماموستا کلشی‌نژاد گفت: انقلاب اسلامی برای برقراری عدالت و مساوات، مبارزه با رانت و فساد و فاصله طبقاتی شکل گرفت و این یکی از آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) بود تا با همه فسادها مبارزه کرده و مردم از آزادی و عدالت و شیوه حکومت‌داری زمان صدر اسلام برخوردار شود چون این انقلاب و قانون و حکومت برگرفته از همان حکومت صدر اسلام بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولان باید در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند بیان کرد: از همه مسئولان خواستار محرومیت‌زدایی در جامعه و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم هستیم.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و اظهار داشت: البته شیوه حضور در صحنه به تصمیمات ستاد ملی کرونا بستگی دارد و مردم باید به هر شکل ممکن در صحنه حضور یافته و مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست