اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی، از پلمپ تاسیسات ۲ مرکز ذخیره‌سازی و توزیع گاز مایع در شهرستان ارومیه خبر داد.

منصور جلایر اظهار داشت: این ۲ مرکز که در شرایط غیراستاندارد و ناایمن فعالیت می کرد توسط اداره کل استاندارد استان شناسایی و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، پلمپ شدند.

وی ضمن اشاره به انجام بازدید‌های مستمر از شرکت‌ها و تاسیسات ذخیره‌سازی و توزیع گاز مایع در آذربایجان‌غربی، گفت: در راستای حفظ ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از سیلندرهای گاز مایع، پس از بازرسی و نظارت‌ دو سکوی سیلندرپرکنی در شهرستان ارومیه به دلیل عدم مطابقت با استانداردهای ملی مربوطه و شرایط غیراستاندارد پلمپ شدند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: تأسیسات سیلندرپرکنی گاز به منظور ذخیره‌سازی و توزیع گاز مایع احداث می‌شود و شرکت‌ها ملزم به رعایت استاندارد ملی ایران هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۳ مرکز ذخیره سازی و توزیع گاز مایع در استان وجود دارند که رعایت استاندارد ملی شماره ۸۴۱ در تمامی آن ها لازم الاجرا است.

جلایر خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به استاندارد تأسیسات ذخیره سازی و توزیع گاز مایع بسیار مخاطره‌آمیز بوده و انتظار می‌رود شرکت‌ها نسبت به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد توجه ویژه داشته باشند.

وی حفظ سلامت، ایمنی و آرامش جامعه را از اهداف اصلی و خطوط قرمز اداره کل استاندارد استان برشمرد و گفت: در راستای حفظ سلامت و ایمنی مردم رعایت استانداردها در تمامی کالاها و خدمات مشمول رعایت استانداردهای اجباری مورد تاکید بوده و اداره کل استاندارد استان به جد با متخلفانی که سلامت و ایمنی مردم را  به خطر بیاندازد برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست