اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مبارزه با اراذل و اوباش دائمی باشد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، افزود: خوشبختانه با تلاش سربازان گمنام امام زمان، اراذل و اوباش ارومیه جمع آوری شده و در روزهای آتی در کل استان این برخورد ها ادامه خواهد یافت امید است این برخوردها همیشگی باشد.
وی تصریح کرد: قوه قضاییه با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد قاطع داشته باشند و امنیت مردم باید تامین شود.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به انتخابات سال آینده اظهار کرد: داوطلبین شوراهای شهر و روستا با رضایت خداوند و با هدف حل مشکلات مردم و با برنامه پای کار بیایند اگر غیر این است از کاندیداتوری انصراف دهند.
امام جمعه ارومیه با اشاره به سخنان رهبری در خصوص روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و حزب اللهی یاد آور شد: مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات، افراد اصلح را انتخاب کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: شهردار و شورای شهر ارومیه سیره و روش شهید باکری را الگوی خود قرار دهند و به مردم خدمت کنند.
امام جمعه ارومیه بااشاره به اینکه مسئولان برای کنترل گرانی با جدیت وارد عمل شوند، تصریح کرد: مسئولان مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند و نگذارند دشمنان از این وضیعت سو استفاده کرده و مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست