اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : فرماندار سردشت گفت: پساب ۳۳ روستای شهرستان و شهر‌های ربط و نلاس وارد مخزن سد می‌شود که ممکن است در آینده با بحران مواجه شویم.

به گزارش کردپرس، نژاد جهانی فرماندار سردشت در جلسه کمیسیون توسعه عمرانی و خدمات شهری و روستایی اظهار داشت: بافت‌های فرسوده، حوزه دفاعی و مرز، آب‌رسانی روستایی و توسعه شبکه، مهار آبهای مرزی و آبخیز‌داری از جمله ۶ ردیف از برداشت از صندوق توسعه ملی هستند که در شهرستان سردشت مسئله‌ای بسیار مهمی است و به عنوان معضل محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از جنگل‌های استان در سردشت واقع شده است، افزود: طرح آبخیز‌داری تنها ردیفی است که شهرستان سردشت تاکنون توانسته برای آن اعتبار بگیرد و اعتبار دریافت شده نیز یک میلیارد تومان از مجموع ۱۸ میلیارد تومانی است که به استان اختصاص داده شده است.

جهانی تاکید کرد: ورود پساب ۳۳ روستای شهرستان و شهر‌های ربط و نلاس به مخزن سد می‌شود نگران کننده است و باید برای پیشگیری و حل این مشکل راهکاری جدی در نظر گفت.

فرماندار سردشت ادامه داد: افزایش سرانه ورزشی، توسعه، بهبود و اصلاح محور‌های مواصلاتی به ویژه محور سردشت – بوکان، کمک به احداث درمانگاه تامین اجتماعی، مهار آب‌های مرزی، پوشش مخابراتی، توجه ویژه به صنعت گردشگری به ویژه در محدوده سد سردشت الزامی است.

جهانی با اشاره به حجم قابل توجه مسافرت‌ها از محور گردنه زمزیزان گفت: احداث تونل در این گردنه و حمایت و تکمیل طرح کمربندی دوم از لحاظ مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و کاهش ترافیک شهری شایان توجه بیشتری است.

وی در رابطه با موضوع قیر رایگان اظهار داشت: مدیران شهرستان حتی از سهمی که در حوزه‌های مختلف استان اختصاص داده می‌شود مطلع نیستند و باید شفافیت در این زمینه بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست