اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مراسم کلنگ زنی ٣ پروژه هفته دولت در قطور خوی در پی عدم حضور بدون اطلاع رسانی مسئولان و انتظار طولانی شهروندان، از سوی یک زن میانسال انجام شد.

هفته گذشته در آخرین روز هفته دولت قرار بود دو باب مدرسه، یک درمانگاه در شهر مرزی قطور (کوتول) خوی، کلنگ زنی شود.

قرار بود عادل نجف زاده، نماینده خوی در مجلس همراه با فرماندار و وزیر آموزش و پرورش راهی این شهر شوند و در طی مراسمی کلنگ زنی پروژه های مذکور انجام شود و زمان اعلام شده هم ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح بود. ولی با گذشت ساعت هیچکدام از میهمان و مسئولان در محل حاضر نشدند.

در نهایت  اعلام کردند مراسم بعد ظهر انجام خواهند شد، اما ساعت ها گذشت و کسی حاضر نشد!

در ویدیوهایی که در فضای مجازی منتشر شده است، دیده می شود که اهالی و شهروندان پس از خستگی از به انتظار نشستن برای رسیدن مهمان هایی که هرگز نیامدند در حال ترک محل بودند که یک زن میانسال کلنگ تدارک دیده شده، را برمی دارد و اقدام به کلنگ زنی پروژه می کند.

اقدام این شهروند قطوری در حالی انجام گرفته است که از پیش برای این مراسم برنامه ریزی انجام گرفته و قرار بود در هفته دولت مسئولان سری هم به شهر زلزله زده قطور خوی بزنند و پروژه هایی را کلنگ زنی کنند، اما علیرغم دعوت رسمی از مسئولان برای حضور در این مراسم، تاکنون هیچکدام از آنها نسبت به عدم حضورشان اطلاعیه ایی صادر نکرده اند!

قطور شهری در بخش قطور شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی ایران است.

چهارم اسفند سال ٩٩ ابتدا منطقه قطور و سپس زرآباد خوی با زمین لرزه های  ۵.٧ و ۵.٩ ریشتر لرزیدند که این امر در مجموع موجب مصدومیت ١٠۴نفر، بستری شدن١٠ نفر، تلف شدن صدها راس دام، تخریب ۶ هزار واحد مسکونی واردشدن خسارت جزئی به یکهزار واحد دیگر درروستاهای خوی وسلما سشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست