اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تبریک اعیاد شعبانیه و حلول سال جدید در مراسم آزادی زندانیان با بیان نقش و جایگاه زن در نظام اسلامی و کشور گفت: تعداد خیلی کم و معدودی از نسوان هستند که مرتکب جرم می شوند و به حمدالله زنان کشور اسلامی ما از ارتکاب جرم به دور هستند.
مجیدی افزود:یکی از اولویتهای سال آتی، مدیریت برخی جرایم در بحث اشتغال هست و مجرمینی که اشتغال آنها ضرورت دارد و می تواند اصلاح و تغییرات اساسی در روحیه آنها داشته باشد، خصوصاً معتادان متجاهر که علاوه بر کمپهای ترک اعتیاد باید با اشتغال و به کار گماردن آنها مراقبت شوند تا هم ترک اعتیاد کنند و هم حرفه ای بیاموزند تا مجدداً به سمت موادمخدر و ارتکاب جرم نروند.
او ادامه داد : استفاده از ظرفیت خیرین و انسانهای نیک اندیش و نیکوکار، کمکهای بسیار ارزنده ای را به زندانهای استان کرده است و بیش از ۹ میلیارد تومان از ظرفیت خیرین در آزادسازی زندانیان استفاده شده است و این نشان می دهد که مردم استان مسئولیتهای اجتماعی را با نگاه واقع بینانه درک کرده اند و دست به دست هم برای اصلاح جامعه تلاش می کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه در بحث اعزام محکومین به اشتغال، استان آذربایجان غربی رتبه ۲ کشوری را دارد ، افزود: بیش از هزار نفر از محکومین از پابند الکترونیک استفاده کرده اند و در این راستا اجازه نداده ایم که محکومین وارد زندان شوند.
محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی هم با اشاره به اینکه، دو مرکز حرفه آموزی و اشتغال در زندان ارومیه افتتاح گردیده است گفت: روزانه ۳۴۰ نفر در زندان های استان اعزام به کار می شوند و با عنایت به اینکه اشتغال و حمایت خانواده زندانیان که همواره مورد تاکید و حمایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هست کمک به قشر آسیب دیده زندانی وظیفه همه مسئولان هست و تحولی بسیار خوب در استان آذربایجان غربی ایجاد شده است.
وی افزود: در سال ۱۴۰۰ ، ۱۶ نفر از مددجویان بندنسوان با کمک خیرین و ستاد دیه آزاد شده اند و امروز هم ۲ نفر بانوی زندانی با کمک خیرین آزاد می شوند و از تمامی مسئولین و نهادهای مردمی به جهت تلاشها ومساعدتها و همراهی ایشان تقدیر و تشکر به عمل می آید.
در پایان این مراسم از تعدادی از خیرین و فعالان که در زمینه اشتغال زندانیان فعالیت داشتند با تقدیم لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و مرخصی۹۰۰ نفر زندانی به مدت ۱۰ روز توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تا ۱۰فروردین سال آینده تمدید گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست