اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان غربی با تاکید بر ادامه تشدید برخورد با تخریب کنندگان اراضی ملی در ایام منتهی به نوروز و تعطیلات عید، از اعلام آمادگی ۲۱ تیم گشت حفاظت از کاربری اراضی ملی در کنار سایر یگانها در سطح استان خبر داد.

میرصمد سید موسوی با اعلام این خبر افزود: در این طرح که بصورت ویژه در ایام تعطیلات نوروزی از ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ به مرحله اجرا در خواهد آمد، علاوه بر یگانهای حفاظت ،گشت های انتظامی هم با مشارکت و هم‌پوشانی ماموریت های یگان به یاری پلیس در پیشگیری از انواع جرائم متخلفین خواهند شتافت.

موسوی اظهار کرد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز و تصرفات در اراضی ملی، سامانه ارتباط مردمی ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی و برخورد با متصرفان وسودجویان است .

وی با بیان اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر و روستا و ساخت و ساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها و اراضی ملی اقدام می کنند، بیان کرد: بر اساس قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و عرصه های طبیعی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی ممنوع است و با متخلفان، علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی طبق قانون برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست