اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به فعال بودن سامانه غیرحضوری طرح “برق من” در استان، گفت: مشترکان با نصب این سامانه می‌توانند در قرعه‌کشی ارزنده آن شرکت کرده و از جوایز آن بهره‌مند ‌شوند.

اکبر حسن بکلو اظهار داشت: مشترکان خانگی برق باید نرم افزار “خدمات غیر حضوری برق ایران ” را نصب کرده و از ۱۰ نوع خدمت این شرکت به صورت غیرحضوری برخوردار شوند.

وی ادامه داد: استعلام وضعیت دسته بندی در طرح برق امید، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید، تغییر نام و مکان، ازمایش کنتور، تفکیک و ادغام به راحتی از طریق این نرم افزار انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت و مشاهده سوابق و ثبت خاموشی از دیگر خدماتی است که توسط این نرم افزار قابل اجراست.

حسن بگلو با بیان اینکه این نرم افزار از سایت شرکت برق و سامانه‌ بازار قابل دانلود و نصب است اضافه کرد: مشترکان برق استان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.

وی با اشاره به هدف ارائه خدمات به صورت غیرحضوری، افزود: این شرکت به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خدمات برق رسانی را به صورت غیرحضوری ارایه می‌کند.

۹۹ درصد جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار هستند؛ ‌هزار و ۲۵۰ مگاوات برق نیز سالانه در استان تولید و تنها یک‌هزار مگاوات آن در سال مصرف می‌شود.

بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست