اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : رئیس جدید شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه شورای اسلامی شهر با حضور اعضا جدید شورای شهر و پس از انتخاب به عنوان رییس شورا گفت: در پیشگاه خداوند متعال خودم را موظف می دانم.

نقی کریمی افزود: مردم اعتماد خود را به شورای شهر از دست داده اند و ما وظیفه داریم این اعتماد را برگردانیم و به مردم قول بدهیم که در خدمت آنها باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: به مردم قول مردانه و شرف می دهیم در برابر وظایف خود مسئولیت پذیر باشیم.

کریمی تصریح کرد: وضعیت شهرداری فوق بحرانی است و شهردار و همکارانشان خوب زحمت کشیدند و اگر با همدلی مدیریت نمی شد مطمئن باشید وضعیت نابسامان شهرداری خودش را طور دیگری نشان می داد.

وی ادامه داد: از خدمات شهردار ارومیه نهایت تشکر را دارم،همچنین از استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز تشکر ویژه داریم که از مدیریت شهری حمایت می کنند و در خصوص اراضی ملی اطراف کمربندی سبز معاون عمرانی استانداری  مساعدت خوبی انجام دادند.

کریمی یادآور شد: در خصوص کمربندی اصلی شهر نیز حمایت دولت از مدیریت شهری را شاهد شدیم و از نمایندگان مجلس نیز قدردانی می کنیم.

وی با بیان ضرورت ارسال لیست پروژه های اولویت دار مدیریت شهری به شورای شهر عنوان کرد:  منابع درآمدی ما محدود بوده و بدیهی است که به تمامی پروژه های تعیین شده نمی توان به طور همزمان پرداخت.

کریمی افزود: برابر قانون تمامی جلسات شورای شهر باید علنی باشد و در این خصوص اصحاب رسانه می توانند به نوبت در صحن علنی حضور یابند.

وی ادامه داد: دوربین های صحن علنی شورا  باید سریعا راه اندازی شود و مردم در این راستا گلایه مندند و ضروری است صحن علنی به صورت زنده در فضای مجازی پخش شود.

کریمی اظهار کرد: مصمم به برگرداندن اعتماد عمومی هستیم و یکی از مواردی نیز که باید پیگیری شود دلیل عدم تایید و یا اجرا نشدن مصوبات قبلی است.

وی در خصوص والیبال شهر ارومیه نیز یادآور شد: در صورت صدور مجوز از سوی وزارت کشور شهرداری نسبت به باشگاهداری طبق قانون اقدام خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بنیاد مستضعفان و مجموعه شستا نهایت بهره برداری را برای توسعه و پیشرفت در امور مربوط به شهر استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست