اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  نایب رئیس قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی از معرفی ۷۹۰ واحد صنفی و نانوایی متخلف در استان به تعزیرات حکومتی استان سه ماهه گذشته خبر داد.

محمد علی رحیمی در قرارگاه تأمین امنیت غذایی استان با تاکید بر ضرورت تشدید بازرسی‌ها و نظارت در ایام منتهی به پایان سال و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در طی سه ماهه گذشته تاکنون به تعداد ۱۰ هزار و ۲۶۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به عمل آمده که ۷۹۰ واحد صنفی و نانوایی متخلف به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۳۸ اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی و حوزه آرد و نان به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند.

رحیمی افزود: تاکنون ۲۴ نفر بازرس از سازمان صمت و ۱۶۶ نفر از طرف بسیج استان جهت همکاری در شهرستان ارومیه و شهرستانهای تابعه استان به سازمان جهاد کشاورزی معرفی گردیده که به همراه همکاران سازمان جهاد کشاورزی در راستای بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در قالب اکیب های مشترک با همکاری ادارات تغزیرات حکومتی انجام وظیفه می‌کنند.

نایب رئیس قرارگاه تأمین امنیت غذایی آذربایجان غربی اضافه کرد: برای دست یابی به اهداف مد نظر، نیازمند هم افزایی و مشارکت فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی و مشارکت عمومی مردم در امر رصد و پایش مستمر بازار هستیم.

رحیمی تصریح کرد: نیاز است از ظرفیت نیروهای بسیج محلات و دهیاریها و بخشداری‌ها در خصوص نظارت بیشتر بر فعالیت نانوایی‌های مستقر در روستاها و مراکز دهستان‌ها استفاده شود.

در ادامه اعضای حاضر در این جلسه نظارت و پیشنهادات خود را ارائه کردند و مقرر شد هماهنگی لازم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای پیگیری امورات مربوط به بازرسین انجام و در این راستا جلسه‌ای برای هم افزایی بیشتر با حضور مقام عالی استان تشکیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست