اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان ‌غربی با اشاره به اینکه مشکل بیشتر واحدهای تولیدی استان معوقات بانکی است گفت: این موضوع در جلسات ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دعوت از طرفین به صورت موشکافانه بررسی و راه حل‌های قانونی ارئه شده است.

علی اکبر گروسی در بازدید از چند واحد تولیدی در ارومیه با تاکید بر بازگشت این واحدها به چرخه تولید اظهار داشت: در صورت تحقق این مهم، اشتغال، رشد اقتصاد، مقابله با تحریم و تحقق جهش تولید در استان اتفاق می‌افتد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای سیاست‌های ریاست قوه قضاییه در تحقق بخشیدن به رونق و جهش تولید، تمام توان خود را به کار می‌برد تا مشکلات واحدهای تولیدی که به دلایلی از تولید باز ایستاده‌اند را برطرف و آنها را به چرخه تولید بازگرداند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه مشکل بیشتر واحدهای تولیدی استان معوقات بانکی است گفت: این موضوع در جلسات ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با دعوت از طرفین، به صورت موشکافانه بررسی و راه حل‌های قانونی و کارشناسی شده برای برون رفت از مشکلات و بازگشت به چرخه تولید واحدهای تولیدی استان ارائه می‌شود.

گروسی تاکید کرد: در این شرایط بد اقتصادی که عامل اصلی آن تحریم‌های ظالمانه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است مسئولان کشوری و استانی باید با همت و تلاش مضاعف و جهادگونه و تکیه بر توان داخلی نگذارند حتی یک واحد تولیدی از تولید باز بایستد چرا که در صورت توقف هر واحد تولیدی نه تنها کارگران و خانواده‌های آنها متضرر شده بلکه چرخه اقتصاد در کشور دچار آسیب خواهد شد.

وی همکاری جدی و موثر بانک‌ها وخود تولیدکنندگان با دستگاه قضایی استان را در حل مشکلات آنها حائز اهمیت دانست و گفت: تولیدکنندگان باید با صبر و پایداری و استفاده از کارآفرینان داخلی در برابر مشکلات ایستادگی کرده و با تولید محصولات با کیفیت و با قیمت تمام شده پایین به رونق و جهش تولید کمک کنند.

رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان از شرکت‌های فولاد، نورد خاورمیانه و لوله پروفیل ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفتند و دستور تشکیل فوری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی را برای برطرف شدن  مشکلات این سه واحد تولیدی صادر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست