اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه مهاباد گفت: دشمنان ما از راه های مختلف جوانان ما را هدف قرار داده و قصد منحرف کردن آنها را دارند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: امروزه دشمنان نظام ما با استفاده از رسانه های و فضای مجازی که در دسترسی همگان است قصد دارند با منحرف کردن جوانان ما کانون خانواده ها را متلاشی و در نهایت به امنیت جامعه ضربه وارد سازند.

وی با بیان اینکه منشا بسیاری از جرم و جنایت جامعه امیال جنسی افسارگسیخته است، اضافه کرد: انحراف های جنسی و تحریک پذیری همواره به عنوان ابزاری برای توسط بر دشمنان و راهی برای نابودی آنها قلمداد شده و در دنیای امروز نیز به یکی از ابزار دشمنان تبدیل شده است.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه خداوند برای کنترل امیال جنسی راهکار ارایه کرده است، اظهار داشت: پاکدامنی و کنترل نگاه شهوت آمیز به جنس مخالف در کنار رعایت حجاب و عفت عمومی امنیت را به جامعه برگردانده و انحراف اخلاقی را به حداقل می رساند.

ماموستا امامی در بخش دیگری از خطبه ها  با اشاره به فرا رسیدن ۲۴ آبان و روز کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: بسیاری از شخصیت های بزرگ منطقه ما نویسندگان و شاعران و مترجمانی بودند که هم اکنون جزو مفاخر ملی ما محسوب می شوند.

وی همچنین با اشاره به معرفی رییس جدید دانشگاه علوم پزرشکی آذربایجان غربی افزود: امیدواریم مدیریت جدید کمبودهای درمانی و محرومیت در بخش سلامت به ویژه در جنوب استان را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست