اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۳۰ مجتمع شهربازی در استان داریم که قسمت عمده وسایل این شهربازی ها استاندارد هستند.

موسی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: در سال جاری ۵۷۳مورد بازرسی از شهربازی های استان به سازمان ابلاغ شد که اداره کل استاندارد بیش از تکلیف و ۶۸۷مورد بازرسی از شهربازی های استان انجام داد. 

وی از اجرای طرح سراسری عیدانه همزمان بر سطح کشور در استان نیز خبرداد و گفت: این طرح با هدف ایمنی واحدهای خدمات رسان و ایجاد احساس مسئولیت در بین واحد های خدماتی از ۱۵ اسفند سال جاری لغایت ۱۵ فروردین سال آینده برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح عیدانه تاکنون ۵۱۱ مورد بازدید در سطح استان از واحد های خدمات رسان انجام شده است.

موسی پور با تاکید به اینکه طرح “پایش کمی ”  با هدف مقابله با کم فروشی در سراسر کشور از خرداد سال جاری برگزار می شود ، اظهار کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون ۴۱۰نمونه از واحدهای تولیدی و ۷۴مورد از بازار نمونه برداری شد که از این تعداد ۱۹۶ واحد تولیدی رد و ۲۸ نمونه اخذ شده از بازار رد شدند.

سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سالجاری ۱۵۱۳ اظهار نامه صادراتی و ۸۰۹۱مورد اظهار نامه وارداتی از گمرکات استان به اداره کل استاندارد ارسال و مورد بررسی قرار گرفت.

وی یاد آور شد: آذربایجان غربی در سالجاری با صادر کردن ۲۸نشان حلال رتبه دوم کشور را بعد از استان فارس کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست