اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: تاکنون بیش از ۴۷۰ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در استان با بیش از ۱۷هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، به اتمام رسیده و زیربارترافیک رفته است.

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، ، با بیان اینکه  ۷ طرح ملی راهسازی در آذربایجان غربی در دست اجرا قرار دارد، اظهار کرد: این هفت طرح در محورهای نقده – پیرانشهر – تمرچین، میاندوآب – شاهین دژ – تکاب، حیدرآباد– نقده– بناب–  محمدیار ،  پیرانشهر – سردشت، سلماس – صوفیان و ایواوغلی – گیت منطقه آزاد ماکو و کریدور بزرگراهی غرب در حال اجرا هستند.

سید محسن حمزه لو بیان کرد: این طرح‌ها شامل ۲۱۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان می‌شود که تاکنون ۴۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به روز برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

حمزه لو ادامه داد: کریدور بزرگراهی غرب کشور از دیگر طرح‌ها بوده که طول کریدور در استان ۵۴۸ کیلومتر است.

او افزود: تاکنون بیش از ۴۷۰ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در استان با بیش از ۱۷هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، به اتمام رسیده و زیربارترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تامین اعتبارات و قیر لازم جهت اتمام طرح‌های راهسازی در راستای آماده‌سازی مسیرها در اولویت راه و شهرسازی است.

حمزه لو ادامه داد: موقعیت جغرافیایی و محدودیت فصل کاری در این استان لزوم توجه بیش از پیش را می‌طلبد تا طرح‌های راهسازی در سریعترین زمان ممکن اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست