اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در خصوص حضور زنان برای تماشای مسابقات قهرمانی مردان آسیا در ارومیه گفت: بانوان حضور خواهند داشت و قسمتی از ظرفیت سالن به آنها اختصاص می‌یابد.

محمدرضا داورزنی در نشست خبری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه افزود: به سرمربی و سرپرست تیم گفته‌ام که اگر مشکلی هم باشد، باید خارج از فضای مجازی مطرح شود.

او با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی از مناطق بسیار مستعد حوزه‌ والیبال در کشور است، اظهار کرد: این شهر، تعداد زیادی بازیکن هم در تیم بزرگسالان دارد و والیبال با گوشت و پوست مردم این استان عجین است.

رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از اهتمام استاندار و همه بخش‌های اجرایی استان برای برگزاری مسابقات ادامه داد: امیدواریم با توجه به این اهتمام، شاهد میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال با حضور هشت تیم برتر باشیم.

داورزنی گفت: تیم ملی نظم دارد ولی مشکلاتی در تیم ملی به ویژه در زمان برگزاری لیگ ملت‌ها بود که چند بازیکن اصلی ما را ویزا ندادند و حتی سرمربی و آنالیزور و مدیر فنی هم ویزا نداشتند.

او در خصوص حضور بانوان برای تماشای مسابقات قهرمانی مردان آسیا اضافه کرد: بانوان حضور خواهند داشت و قسمتی از ظرفیت سالن به بانوان اختصاص می‌یابد.

رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه کار بازیکن تیم ملی بیانگر نادیده گرفتن زحمات انجام شده برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا نیست، گفت: هتل‌ محل اقامت بازیکنان در ارومیه خوب است و اگر مشکلی هم باشد باید به دور از فضای مجازی مطرح شود.  

داورزنی در پایان از توجه و حمایت های ویژه استاندار آذربایجان‌غربی در میزبانی شایسته از مسابقات  ورزشی و بویژه والیبال قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش نشاط اجتماعی یکی از دستاوردهای میزبانی از مسابقات والییال قهرمانی مردان آسیاست.

محمدصادق معتمدیان ضمن تبریک روز خبرنگار، ارومیه را به سبب علاقمندی وافر مردم، پیشینه طولانی و حضور قهرمانان ملی از این خطه در تیم های ملی در ادوار مختلف، مهد والیبال ایران و آسیا دانست و افزود: والیبال به عنوان ورزش اول استان در کوچه پس کوچه ها با کمترین امکانات انجام می شود.

وی گفت: با توجه به علاقمندی مردم و نیز سیاست های دولت در خصوص بهره گیری از ظرفیت ورزش در افزایش نشاط اجتماعی، میزبانی رقابت های مهم قهرمانی مردان آسیا را اخذ کردیم.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از حمایت های رئیس فدراسیون والیبال در اعطای میزبانی به ارومیه، تصریح کرد: مجاب کردن کنفدراسیون والیبال آسیا در تغییر میزبانی از تهران به ارومیه با حمایت و پیگیری های رئیس فدراسیون والیبال محقق شد.

معتمدیان با اشاره به اینکه زیرساخت های خوبی برای میزبانی از رویدادهای جهانی و منطقه ای در استان فراهم شده است گفت: در دوسال اخیر آذربایجان غربی میزبانی رویدادهای متعدد جهانی و منطقه ای بوده است.

وی افزود: با تشکیل ستاد برگزاری و کمیته های مختلف، امکانات لازم برای میزبانی شایسته از مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا آماده شده است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همه تلاشها بکار گیری شده تا میزبانی شایسته برای این مسابقات باشیم.

وی در ادامه از تلاشهای جامعه رسانه ای استان در امر اطلاع رسانی قدردانی کرد.

در  پایان این نشست از پوستر و سامانه فروش بلیط این دوره از مسابقات رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست