اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در حالیکه طی هفته گذشته یک شهرستان استان وضعیت نارنجی کرونایی داشت، در حال حاضر، ۱۰ شهر وضعیت زرد و هفت شهر دیگر وضعیت آبی دارند.

محمدامین ولی‌زاد افزود: وضعیت شهرستان های بوکان، سردشت، مهاباد، پیرانشهر، سلماس، ماکو و نقده در ابتدای هفته جاری از لحاظ کرونای، آبی است.

وی با اشاره به اینکه ارومیه، همچنان در وضعیت زرد است، ادامه داد: همچنین شهرستان های شوط، پلدشت، خوی، چایپاره، و چالدران در شمال استان و اشنویه، تکاب، شاهین دژ و میاندوآب وضعیت زرد کرونایی دارند که امیدواریم با مشارکت و همراهی مردم به سمت نارنجی و قرمز نروند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق برآوردهای انجام شده در هفته جاری وضعیت شهرستان های سلماس، ماکو و چایپاره نسبت به هفته پیش بهتر شده ولی دیگر شهرستان ها تغییر وضعیتی نداشته‌اند.

ولی‌زاد تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه افراد جامعه در تداوم وضعیت موجود ضروری است که امیدواریم با اهتمام شهروندان، مناطق با وضعیت زرد، آنها به سمت رنگ آبی حرکت کنند.

وضعیت کرونا در آذربایجان غربی از اواسط اسفند پارسال تاکنون روند کاهشی داشته و خیز ششم کرونا در این استان فروکش کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست