اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در منطقه ما با بروکراسی اداری، کاغذبازی و معطل کردن سرمایه‌گذار، آنها را فراری می دهند که نباید اینگونه باشد.

مهدی عیسی زاده در جمع مدیران و روسای دستگاه‌های اداری میاندوآب در سخنانی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در منطقه، اظهار کرد: در این مدت کارهایی بسیاری انجام گرفته که قطعا بدون پیگیری امکان انجام آنها فراهم نبود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید منیت هل را کنار گذاشت، افزود: مدیر  جهادی آن است که با دست خالی بتواند کاری انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش های انجام  گرفته، مشکل دفن پسماند حل  ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده که ۲۴ میلیارد تومان آن تاکنون محقق شده است، گفت: مردم از ما کار و تلاش می خواهند و در این  راستا در جلسه شورای برنامه‌ ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان مصوبه برای توسعه و پیشرفت  باروق و چهاربرج داشته ایم.

عیسی زاده تصریح کرد: در سال های گذشته و در دوره کنونی ادارات گمرگ و استاندارد را راه اندازی کرده بودیم و مجوز اداره دخانیات را نیز اخذ کردیم ولی اکنون خبری از آنها نیست.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در ادامه  با اشاره  به اینکه برخی در قضیه ارتقا چهاربرج و باروق  مباحثی را مطرح می کنند، گفت: من با علم بر شنیدن انواع حرف‌ها مانند اوایل انقلاب در سال ۵۹  و دوران دفاع مقدس خود را فدا کردم، چرا که محرومیت در روستاهای باروق به اوج رسیده و ۶۵ هزار نفر از این مناطق به شهرهای قم و تهران مهاجرت کرده اند.

عیسی زاده با بیان اینکه در تبدیل یک دهستان به بخش، همه رده ها مطلع می شوند و در اینجا نیز قطعا اینگونه بوده است، گفت: من بهترین عملیات جنگی را به بدون تلفات مدیریت کرده ام ولی چطور ممکن است که ارتقای چهاربرج و باروق بدون تدبیر انجام گرفته باشد و در این راستا آینده را درخشان می‌بینم.

وی با اشاره به سفر استاندار آذربایجان‌غربی و برخی مسئولان  کشوری در آینده به میاندوآب و منطقه، افزود: مدیران شهرستان باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده و مشکلات و موانع  را احصا کنند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقدامات بسیاری انجام گرفته که بی نظیر بوده  است و گفته نشده  است چرا که شهید باکری و شهید کاظمی فرماندهان من بوده اند و از آنها یاد گرفته ام کار در گمنامی را.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه های مختلف آموزشی،  آب، راه و محرومیت زدایی، گفت: امسال  با تلاش های انجام گرفته در حوزه آب افزایش سهمیه داشته و در دیدار با وزاری مختلف ۱۵ هزار میلیارد اعتبار برای بنیاد مسکن و محرومیت زدایی از روستا دریافت  شده است.

وی با اشاره به اینکه  در استان‌های همجوار در کمتر از ۲۴ ساعت پروانه و جواز برای سرمایه‌گذار صادر می کنند، تصریح کرد: متاسفانه  در منطقه ما با بروکراسی اداری، کاغذبازی و معطل کردن سرمایه‌گذار، آنها را فراری می دهند که نباید اینگونه باشد و اعضای  موثر  به دنبال  مانع زدایی از سرمایه گذاری و اشتغال باشند.

وی با اشاره  به  این‌اینکه  پروژه ای مانند سرم سازی در همین  موانع گیر کرده است، افزود: به دنبال  ایجاد بندرخشک در منطقه هستیم که تمامی امکانات  مانند ریل و باند هواپیمایی و‌‌‌.. توسط سرمایه‌گذار فراهم می شود ولی متاسفانه همین  اقدامات سبب ناامیدی وی شده است.

عیسی زاده  به پروژه های راهسازی در منطقه اشاره کرد و افزود: پروژه جاده سرچم که تعطیل شده بود را فعال کردیم و امروزریالی بدهی به پیمانکار پروژه نداریم و منتظر  مساعد  شدن  شرایط با آسفالت جاده  نیز هستیم.

وی با بیان اینکه برای بیمارستان جایگزین عباسی نیز علی رغم مشخص بودن اعتبار و پول، منتظر طی مراحل  اداری هستیم و برای آن نیز ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است، تصریح کرد: از طریق بانک‌های  عامل ۲۰۰ میلیارد نیز برای پروژه‌ کمربندی پیش بینی  شده  تا پروژه تکمیل  و نهایی شود و در کنار آن پروژه راهسازی نیز مانند میاندوآب-شاهیندژ در دست اجرا است.

وی در ادامه  با تاکید بر اینکه  تمام تلاش ما باید برای رفاه مردم باشد، اظهار کرد: همه  باید دست به دست هم داده و برای رفاه و گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کنیم.

تشکیل “اتاق پنجره واحد” در میاندوآب 

سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: برای نخستین بار در آذربایجان غربی ، اتاق مشترکی با حضور دستگاههای متولی تحت عنوان “اتاق پنجره واحد” در میاندوآب تشکیل شده تا در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال قدم برداریم.

علی پیام  با بیان اینکه کار و تلاش شبانه روزی و جهادی از ویژگی های مهم دولت مردمی و رئیس جمهور است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا به مردم خدمت کرده و قدمی در راستای حل مشکلات مردم برداریم.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه بوده و به پشتیبانی این مردم در مقابل استکبار جهانی و شیطنت های دشمنان ایستادگی کرده ایم، افزود: ما همه مدیون ایثارگری ها و خون شهدا هستیم و تلاش می کنیم تا با درایت و تدبیر رئیس جمهور محترم و دولت انقلابی، در جنگ اقتصادی در مقابل دشمنان پیروز باشیم.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی، فرماندهان جنگ اقتصادی هستند، گفت: شما فرماندهان باید با اعتقاد و عزم راسخ و اخلاص در این میدان حاضر باشید و نیروهای تحت امر خود را برای گره گشایی از مشکلات مردم ورفع موانع پای کار بیاورید.

پیام با تاکید بر اینکه باید نهضت خدمت رسانی بی منت را به مردم شروع کنیم، تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولت مردمی و فسادستیز است که به ارزش ها توجه می کند و لذا مسئولان ادارات نیز به ارزش ها توجه داشته و نمازخانه ها و امر به معروف و نهی از منکر در ادارات مورد توجه باشد.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با بیان اینکه دولت به دنبال هموار کردن مسیر خدمت رسانی به مردم است، تصریح کرد: باید تکریم ارباب رجوع مدنظر همه مسئولان باشد و به این نکته توجه داشته باشید که نارضایتی مردم از هیچ دستگاه اجرایی مور قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در جذب اعتبارات در سال ۱۴۰۰ خوب عمل نشده است، اظهار کرد: اعتمادسازی بین مردم و دولت و رفتار صادقانه با مردم رسالت ما است و اگر گزارشی که بنده ارائه می دهم برای مردم ملموس نباشد، سبب از بین رفتن اعتماد مردم می شود.

پیام با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و با بیان اینکه باید شرایط را برای سرمایه گذاری فراهم کرد، گفت: برای جذب سرمایه گذار باید از فرصت ها استفاده کرد و در این راستا برای نخستین بار در سطح استان، اتاق مشترکی با حضور دستگاههای متولی تحت عنوان “اتاق پنجره واحد” در میاندوآب تشکیل شده تا در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال قدم برداریم.

سرپرست فرمانداری میاندوآب در پایان با بیان اینکه باید میاندوآب را توسعه داده و به جایگاه واقعی اش برسانیم، اظهار کرد: هر کس در این راه نمی تواند ما را همراهی کند، اعلام کند چرا که باید تلاش و کار کرد تا وضعیت را اصلاح کرد.

راه اندازی کارخانه آسفالت قدیم و جدید شهرداری تا پایان سال

شهردار میاندوآب از راه اندازی کارخانه آسفالت قدیم و جدید شهرداری تا پایان سال خبر داد و گفت: استارت راه اندازی کارخانه آسفالت قدیم شهرداری را برای لگه گیری در سطح شهر زده ایم و در کنار آن تلاش می کنیم تا کارخانه آسفالت جدید نیز با خرید سنگ شکن تا پایان امسال راه اندازی شود.

بابک قدیمی با بیان اینکه در راستای تنظیف و بهبود وضعیت جوی ها، اقداماتی شروع شده است، اظهار کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده تمام سطح شهر شستشو داده شده و جوی ها نیز لجن کشی می شود.

شهردار میاندوآب افزود: در آستانه عید نوروز با وضعیت بهتری نسبت به امروز و با یک شهر تمیز و پاکیزه از میهمانان استقبال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نظافت و پاکیزگی شهر و جوی ها در گرو همکاری اجتماعی و همگانی است، گفت: باید در این زمینه کار فرهنگی انجام شود و مغازه دار یا دست فروش و میوه فروشی که آشغال را به داخل جوی ها می ریزد نیز باید نقش خود را با پرهیز از این کار ایفا کند.

قدیمی با بیان اینکه باید فرهنگ “شهر ما، خانه ماست” به خوبی در سطح شهر جا بیفتد، تصریح کرد: متاسفانه عده ای از نقش اجتماعی خود در زمینه نظافت شهری غفلت کرده و هرگونه آشغال را به زمین یا جوی ها می ریزند در حالی که اگر به وجدان خود مراجعه کرده و این را در نظر داشته باشند که به خاطر یک آشغال کمر یک مرد خم می شود، هرگز این کار را نمی کنند.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: در رابطه با بهبود سیمای شهری نیز اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی جداول، اصلاح سیستم روشنایی، نورپردازی ها و المان های شهری  در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه می خواهیم میاندوآب را به شهر توریستی و گردشگری تبدیل کنیم، افزود: میاندوآب و میاندوآبی ها شایسته خدمات و وضعیتی بهتر از شرایط موجود هستند و برای اینکه میاندوآب را به شهر توریستی تبدیل کنیم، باید اقداماتی را با استفاده از پتانسیل های موجود مانند زرینه رود انجام دهیم.

قدیمی به نصب المان‌های نمایشگر هویت شهری در راستای تداعی سنت ، فرهنگ و خانواده به شهروندان و جهت زیبای بصری در سطح شهر نیز اشاره کرد و گفت: از شهروندان درخواست داریم تا به جای اینکه نیمه خالی لیوان را ببینند، نیمه پر لیوان را دیده و با حمایت های خود مایه دلگرمی ما در خدمت رسانی شوند.

شهردار میاندوآب از راه اندازی کارخانه آسفالت قدیم و جدید شهرداری تا پایان سال نیز خبر داد و تصریح کرد: استارت راه اندازی کارخانه آسفالت قدیم شهرداری را برای لگه گیری در سطح شهر زده ایم و در کنار آن تلاش می کنیم تا کارخانه آسفالت جدید نیز با خرید سنگ شکن تا پایان امسال راه اندازی شود.

به گزارش زرین خبر ؛ وی با تاکید بر اینکه هیچگاه کارها را متوقف نکرده و اسیر حاشیه ها نمی شود، افزود: ما با کار و عمل خود به حواشی پاسخ خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست