اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه بعد از ظهری کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان، با تبریک ایام ا… دهه فجر و حلول ماه مبارک رجب و تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، یاد و خاطره شهدا و امام شهداء را گرامی داشت.

ناصر عتباتی با تاکید به اهمیت تولید و حمایت از آن گفت : درخصوص اهمیت حمایت از تولید تاکید بسیار زیاد است و بر هیچ کسی هم این اهمیت پوشیده نیست و هر چه قدر در تقویت تولید و اقتصاد استان تلاش کنیم باز هم کم است و می بایست هر نهادی با استفاده از ظرفیتهای خود حمایت های لازم را از اقتصاد و تولید بکند.
وی در ادامه با بیان اینکه رویکردها باید حمایتی باشد گفت : تعطیل شدن تولید ناگزیر آسیب های اجتماعی را در پی دارد و این آسیبها می تواند گریبان هر کسی را بگیرد، لذا باید منافع جامعه را که در واقع منافع تک تک افراد جامعه هست را در نظر گرفت و به چرخیدن چرخهای تولید و اقتصاد در استان کمک کرد.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد : امروز نیاز جامعه ما اشتغال به معنای واقعی و حمایت از اشتغال زایی و کارآفرینی است.
وی افزود : منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای ابلاغی ایشان باید به مانند یک فرمان حکومتی برای مسئولین باشد و از ظرفیتهای بالقوه استان برای بالفعل کردن آنها در رونق تولید استفاده کنیم.
رئیس شورای قضایی استان ادامه داد : از مدیران انتظار هست که همنوا و همراه باشند، خصوصاً در امر تولید قدم بردارند و چرخ واحدهای تولیدی متوقف را با کمک هم به حرکت درآورند.
عتباتی در ادامه از طرح مشکلات ۲ واحد تولیدی کسری مدائن که در زمینه تولید روغن موتور فعالیت دارد و همچنین کارخانه آجر ماشینی مجد ارومیه خبر داد و گفت، امروز باهمکاری و هماهنگی اعضای کمیته درخصوص حل مشکلات این ۲ واحد تولیدی اتخاذ تصمیم شد و مقرر گردید
در خصوص شرکت کسری مدائن :با توجه به اینکه شرکت موصوف علیه بانک ملی اقامه دعوی نموده و پرونده در مرحله کارشناسی سه نفره است مقرر گردید پس از اخذ نظر کارشناس سه نفره مجددا موضوع در جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری مطرح و در خصوص آن اتخاذ تصمیم شود و در خصوص کارخانه مجد آذربایجان
در رابطه با بدهی این شرکت به بانک ملی مقرر گردید هیئت کارشناسی امور بانکی متشکل از کارشناس منتخب بانک و کارشناس منتخب واحد و کارشناس مرضی الطرفین به انتخاب دبیرخانه، میزان دقیق بدهی را استخراج و اعلام نماید.
در خصوص بدهی این واحد به بانک های پاسارگاد و ملت نیز مقرر. گردید جلسه ای در دادستانی تشکیل و به همین صورت عمل شود
در خصوص بدهی مالیاتی شرکت نیز مقرر گردید برای حمایت از واحد میزان بدهی شرکت به معاونت محترم قصائی دادستان کل کشور اعلام شود تا با وزارت خانه متبوع جهت مساعدت وارد مذاکره شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست