اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : صبح امروز با حضور رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مدیران حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی کشوری و استانی، آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید امور مالیاتی استان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در این مراسم که با حضور مشاور عالی رئیس‌کل و مدیرکل حوزه ریاست امور مالیاتی کشور در محل سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان برگزار شد اظهار داشت: امروز در مرحله  خاص و حساسی کشور را مدیریت می‌کنیم  بنابراین وصول مالیات با تحریم‌های همه‌جانبه و جنگ اقتصادی و مسئولیت ایجاد فضای امن برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و بنگاه‌داران سخت‌ترین کار است.

رضا حسینی با بیان اینکه توسعه هر منطقه و کشور با درآمد مالیاتی میسر می‌شود، گفت: رفتار عادلانه و منطقی مالیات است که بستر توسعه را فراهم می‌کند.

وی افزود: باید رفتار منطقی و معقول با مؤدیان مالیاتی انجام شود تا مردم برای همکاری با سازمان امور مالیاتی رغبت داشته باشند.

حسینی با اشاره به اینکه  سیستم مالیاتی در حال تکمیل و تحول است خاطر نشان کرد:  سیستم مالیات بر ارزش افزوده نیاز به اصلاح دارد و با اجرای صحیح این سیستم مشکلات جامعه نیز حل می‌شود.

مدیرکل جدید امورمالیاتی آذربایجان غربی در این جلسه ضمن تشکر از حمایت های مدیران ارشد استانی و مسئولان سازمان مالیاتی کشور به جهت اعتماد برای سکانداری وصول مالیاتهای استان، سالم سازی و شفافیت را از عوامل اصلی اعتماد مردم به نظام مالیاتی دانست.

حسن کوماسی خاطرنشان ساخت : تعامل با تشکل های مختلف و نهادهای عمومی غیردولتی، فرهنگ سازی مالیاتی، پرهیز از بخشی نگری، تکریم درون سازمانی و برون سازمانی، تکریم مردم و مؤدیان، کمک به تولید و اشتغال و تلاش برای توسعه استان از اهم برنامه های وی برای تصدی اداره‌کل امور مالیاتی است

در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های “یعقوب مزرعه لی” مدیرکل سابق امور مالیاتی آذربایجان غربی، “حسن کماسی” بعنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست