اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

عتباتی به لزوم پیگیری احداث کمپ‌های نگهداری معتادین متجاهر در شمال و جنوب استان اشاره و گفت: یکی از عوامل اصلی کاهش جرم سرقت در مرکز استان احداث کمپ نگهداری معتادین متجاهر است و با پیگیرهایی که صورت گرفته این کمپ توسعه پیدا خواهد کرد و با اجرای طرح‌های حرفه آموزی به بازگشت بزهکاران به جامعه کمک خواهد کرد.

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه نباید اجازه داد هیچگونه مولفه ناامنی در هیچ عرصه‌ای در استان اتفاق بیافتد،گفت:سارقان و محکومان سابقه‌دار از مرخصی و سایر ارفاقات بهره‌مند نخواهند شد.

ناصر عتباتی در پنجمین جلسه کمیته راهبردی قضایی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: باید به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی، مروری بر عملکرد در سال جاری داشته تا نقاط ضعف را شناسایی و برطرف و نقاط قوت و هماهنگی‌ها را تقویت و با یک برنامه دقیق، قاطعانه و با انرژی وارد سال جدید شویم.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به کاهش برخی جرایم در استان بیان کرد: روند نزولی برخی جرایم مانند جرایم خشن و سرقت و روند صعودی نظم و انضباط اجتماعی افتخار ارزشمندی است که نتیجه اقدامات موثر و همپوشانی دو مجموعه قضایی و انتظامی است.

او افزود: ایام حساسی را پیش رو داریم از جمله چهارشنبه آخر سال و حتماً باید با افزایش تلاش و هماهنگی برنامه‌های پیشگیرانه را تقویت کنیم تا امنیت روانی شهروندان تامین شود چرا که چشم امید مردم در تامین امنیت به قلم دستگاه قضایی و اقدامات مجموعه انتظامی است.

عتباتی گفت: نباید اجازه داد هیچگونه مولفه ناامنی در هیچ عرصه‌ای در استان اتفاق بیافتد و باید امنیت در عالیترین سطح آن برای مردم فراهم شود و قطعاً باید استان آذربایجان غربی برای ناامن کنندگان و اراذل و اوباش با آراء قطعی و بازدارنده و برخورد پلیس ناامن گردد و این روند کاهش جرایم و افزایش امنیت را ادامه دهیم.

او با اشاره به سازش ۶۲ درصدی اختلافات در واحدهای مددکاری کلانتری‌ها گفت: سازش نزدیک به ۱۶ هزار اختلاف در واحدهای مددکاری کلانتری‌های استان در کل کشور بی نظیر و کمک بزرگی به دستگاه قضایی برای رسیدگی به پرونده‌های مهم است.

عتباتی در پایان به لزوم پیگیری احداث کمپ‌های نگهداری معتادین متجاهر در شمال و جنوب استان اشاره و گفت: یکی از عوامل اصلی کاهش جرم سرقت در مرکز استان احداث کمپ نگهداری معتادین متجاهر است و با پیگیرهایی که صورت گرفته این کمپ توسعه پیدا خواهد کرد و با اجرای طرح‌های حرفه آموزی به بازگشت بزهکاران به جامعه کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست