اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی بر انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع سیلاب در استان‌ تاکید کرد.

پیمان آرامون در نخستین جلسه کارگروه استانی طرح جامع خطرپذیری سیل با اشاره به دستورالعمل وزیر کشور در خصوص مطالعات پهنه بندی زلزله افزود: در بخش اجرای اقدامات پیشگیرانه تا پایان مهرماه تمامی شهرداریهای استان باید عملیات لایروبی انهار داخل محدوده شهرها را به اتمام رسانند.

وی افزود: در خصوص مطالعات نیز در این دستورالعمل وظیفه ای برای شرکت آب منطقه ای مشخص شده که به منظور سرعت دهی به آن ادارات کل راه وشهرسازی و بنیاد مسکن مطالعات بالادستی شهرسازی و طرح های هادی استان که به موضوع حریم و بستر رودخانه ها و نقاط حادثه خیز پرداخته‌اند در اختیار شرکت آب منطقه ای قراردهند.

امیر عباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت:  سیلاب یکی از حوادث طبیعی در استان‌ است که خسارت‌های قابل توجهی را به زیرساخت ها و مزارع و اماکن شهری و روستایی در استان‌ وارد می سازد.

وی با بیان اینکه سال گذشته بر اثر وقوع سیلاب به بخش های عمرانی، مسکونی و تولیدی ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد افزود: امسال با توجه به بارش‌های شدید ابتدای سال با تدبیری که در شورای مدیریت بحران و مقام عالی استان انجام شد با اقدامات سریع دستگاهها و لایروبی نقاط پرحادثه خطر سیلاب کنترل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست