اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به درپیش بودن هفته دولت و یک سالگی دولت سیزدهم، گفت: این هفته بهترین فرصت برای ارائه صادقانه اقدامات دستگاه‌های اجرایی مختلف به مردم است که باید از آن به بهترین شکل ممکن بهره برد.

رضا ابراهیمی در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی افزود: در یکسال گذشته، اقدامات گسترده در حوزه های عمرانی، محرومیت زدایی، سفرهای شهرستانی و توجه به همه مناطق استان و اقدامات ابتکاری در راستای توسعه بخش های مختلف صورت گرفته که بازگویی آنها به مردم، موجب آشنا شدن مردم با اقدامات گسترده دولت مردمی سیزدهم خواهد بود.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته، اقدامات بسیاری صورت گرفته و محتوای بسیار زیادی برای اطلاع رسانی به مردم وجود دارد که از طریق رسانه ها باید در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: دولت سیزدهم تاکنون توانسته درحوزه های مختلف بین الملل، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بخش های دیگر اقدامات بسیار قابل توجهی ارائه دهد و کارنامه دولت بسیار قابل توجه بوده است.

ابراهیمی ادامه داد: در آذربایجان غربی هم دست دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات، پر است و باید با هنر اطلاع رسانی، این موارد به خوبی در دسترس مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات این دولت در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی و  محرومیت زدایی در آذربایجان غربی قابل مقایسه با سال های قبل نیست، گفت: محرومیت زدایی و حضور در کنار مردم، از جمله مفاهیمی است که با حضور مقام عالی استان، به خوبی بارور شد و استاندار آذربایجان غربی با حضور در مناطقی که حتی یک بخشدار هم به آنجا نرفته بود، پای درد دل مردم نشست تا حرف های آنان را بشنود.

وی، طرح شنبه های محرومیت زدایی را از طرح های ابتکاری استاندار آذربایجان غربی برای کاهش مشکلات مردم حاضر دراین مناطق عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح، مقام عالی استان در کنار همه مدیران دستگاه های خدمات رسان و دیگر بخش های دخیل، حدود هفت ساعت در کنار مردم منطقه بسیار محروم معروف به «چلوچاپان ارومیه» بود تا مشکلات آنان را دیده و برای بهبود وضعیت چاره اندیشی کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: با این اقدام، در حال حاضر بخش مهمی از نیازهای این منطقه محروم در ورودی ارومیه از طرف سلماس، برطرف شده و بسیاری از تقاضاهای مردم، رنگ واقعیت به خود گرفته است.

ابراهیمی تاکید کرد: این موارد باید با جزئیات در اختیار مردم قرار گیرد و با ارائه آمار و ارقام و شاخص ها، به راحتی به مردم اطلاع رسانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست