اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی با رد شایعه هزینه میلیونی تست کرونا گفت: همه مراکز درمانی دولتی و خصوصی در استان موظف به انجام این تست به صورت رایگان هستند.

ابراهیم حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در صورت مراجعه شهروندان به مراکز درمانی و تشخیص پزشک و تیم پزشکی مبنی بر احتمال وجود ویروس کرونا در آن فرد، تست کرونا در همان مرکز انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این تست به صورت رایگان انجام شده و با هماهنگی مرکز بهداشت به تهران ارسال می‌شود تا نتیجه آن پس از بررسی‌ها، اعلام شود.

وی بیان کرد: البته شهروندان توجه داشته باشند که همه مردم ایران و آذربایجان‌غربی، نیاز به تست کرونا ندارند و باید تیم‌های پزشکی به این امر مشکوک شوند تا تست صورت گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: البته مکانی در استان وجود ندارد که فرد با تمایل شخصی، تست کرونا درخواست کرده و این آزمایش پس از دریافت پول انجام شود.

حسنی همچنین با رد خبر اختصاص بیمارستان طالقانی به بیماران مبتلا به کرونا اظهار کرد: این بیمارستان در صورتی که تعداد بیماران مبتلا زیاد شود، به این بیماران اختصاص می‌یابد.

وی گفت: در هر استان، تعدادی بیمارستان به‌عنوان مراکز درمانی انتخاب شده تا در شرایط بحرانی تخلیه اضطراری شده و بیماران کرونایی یا مشکوک به کرونا را پذیرش کنند.

او افزود: متاسفانه در فضای مجازی از این مراکز به‌عنوان بیمارستان کرونا اسم برده شده که این امر صحیح نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی از رسانه‌ها خواست تا در راستای ایجاد آرامش برای مردم تلاش کنند و به جای شایعه‌پراکنی، شیوه‌های پیشگیری را توصیه کنند.

به گزارش ایرنا، طبق گفته مسوولان بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی، در این استان مورد مشکوک به بیماری کرونا وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست