اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  اعضای هیات منصفه مطبوعات آذربایجان غربی انتخاب و ضمن معرفی، در مراسمی حکم تحلیف آنها اعطا و قرائت شد.

حجت الاسلام ستار صادقی گرگری، شهین وحدانی، هادی گودرزی، علی افشانی، اکبر عسگراوغلی، امیدسیاح، یونس حساس، رضا هادیلو، هدایت فلاحت، جواد زاهدی، حسین غفاری، علی شکوری، رامین بهرامی نژاد و عوض نادری اعضای این هیات هستند که  سوگند خود را به جا آوردند.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در این آیین گفت: جامعه بخصوص مدیران نیازمند انتقاد پذیری هستند و البته اصول این امر باید مورد توجه همه نهادها و رسانه ها قرار گیرد.

ناصر عتباتی با اشاره به فرق توهین و تشویش اذهان عمومی و بی نظمی با نقد و انتقاد افزود: دست بردن به شکایت و شاکی شدن تنها راهکار مواجهه با فعالان عرصه اطلاع رسانی نیست و بایستی آستانه تحمل و نقدپذیری بخصوص نزد مدیران تقویت و از سویی نهادها وافراد برای ایجاد صلح وسازش پا پیش بگذارند.

وی اظهار داشت: اعضای هیات منصفه مطبوعات به دور از حب و بغض و به عنوان نماینده افکارعمومی در جلسات رسیدگی به پرونده های جرایم  مطبوعاتی وسیاسی حضور می‌یابند.

وی بیان کرد: اعضای هیات منصفه علاوه برنقش نظارتی، مشاوردادگاه و برای بهبود شرایط واصلاح امور وارتقای جامعه، حامی انتقاد کنندگان هستند چراکه دادرسی باحضور هیات منصفه برای پاسداشت آزادی بیان وحمایت از منتقدین ارفاق آمیز است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با تاکید بر حفظ آبروی افراد و نظم جامعه تاکید کرد: حوزه فضای مجازی نیازمند ساماندهی است و دستگاه‌های ذیربط باید برای مدیریت فضای مجازی اقدام کنند.

در این جلسه مجیدی دادستان عمومی وانقلاب ارومیه و برخی از اعضای هیات منصفه و مدیران حاضر به بیان مطالبی پرداختند و در نهایت احکام هیات منصفه جدید اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست